Mô tả công việc
JOB SUMMARY
The incumbent will take charge of Customer Quality Assurance responsibilities to ensure all products meet
internal and external quality standards before shipping out, handle customer complaint and work closely
with all cross-functional teams to drive for customer satisfaction and continuous improvement
RESPONSIBILITIES
Handle customer complaint, customer return and other customer quality requirements.
Drive customer complaint resolution by carrying out root cause & failure analysis, dimensional
analysis, or other means. In addition, communicate with customers when necessary to ensure
verification of corrective & preventive actions.
Lead Out of Box Audit (OBA), Use Test and customer quality continuous improvement.
Handle daily OBA and Use Test issues, analyze data and work closely with IPQA to drive
containment actions, root cause analysis, corrective & preventive actions as well as continuous
improvement
Support OBA & Use Test Supervisor in personnel management and training. Ensure OBA & Use
Test team members are well trained with needed skills to perform required functions.
Work closely with cross-functional teams to meet delivery schedules and production goals, while
actively maintaining the expected level of quality.
Maintain and continuously improve TTI quality management systems
Handle customer complaint, customer return and other customer quality requirements.
Drive customer complaint resolution by carrying out root cause & failure analysis, dimensional
analysis, or other means. In addition, communicate with customers when necessary to ensure
verification of corrective & preventive actions.
Lead Out of Box Audit (OBA), Use Test and customer quality continuous improvement.
Handle daily OBA and Use Test issues, analyze data and work closely with IPQA to drive
containment actions, root cause analysis, corrective & preventive actions as well as continuous
improvement
Support OBA & Use Test Supervisor in personnel management and training. Ensure OBA & Use
Test team members are well trained with needed skills to perform required functions.
Work closely with cross-functional teams to meet delivery schedules and production goals, while
actively maintaining the expected level of quality.
Maintain and continuously improve TTI quality management systems
Yêu cầu công việc
College or above degree in Electronic, Electrical, Mechanical Engineering or related Engineering
field.
Minimum 4 years of working experience in Quality field and related to customer complaint handling.
Familiarity with metal, plastic, electrical or electronic products is an advantage.
Familiar with Six Sigma, ISO 9001, Quality methods and tools such as FMEA, Control Plan, PPAP,
APQP, MSA, SPC, DOE, 8D etc. Six Sigma Green Belt certification will be an advantage.
Able to work independently and pro-actively.
Strong skills in problem analysis and solving. Good customer technical service preferred.
Good communication and interpersonal skills.
Team player with positive approach.
Good English reading, writing and speaking skills. PC skills required (MS Office, Outlook etc.)
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Phụ cấp
Xe đưa đón
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Tăng lương
Nghỉ phép năm
DigiEx Group là Công ty Công nghệ hàng đầu có trụ sở tại Mỹ và Việt Nam. Các giải pháp CNTT đổi mới của chúng tôi đã gia tăng giá trị cho các doanh nghiệp trên toàn thế giới (Mỹ, Anh, Úc, Nhật Bản, Hàn Quốc & Singapore) và tập trung vào hiệu suất.
Chúng tôi chuyên cung cấp phần mềm phát triển được thiết kế riêng, Di chuyển sang đám mây, Dịch vụ được quản lý qua đám mây, dịch vụ R&D công nghệ mới nổi cũng như các Giải pháp chuyển đổi kỹ thuật số. Tầm nhìn của chúng tôi là trở thành nhà cung cấp dịch vụ CNTT lớn ở Châu Á và Toàn cầu, tiên phong trong công nghệ mới nổi và đẩy nhanh quá trình chuyển đổi kỹ thuật số cho doanh nghiệp.
Chúng tôi luôn tìm kiếm những chuyên gia tài năng và có động lực, thích môi trường có nhịp độ nhanh, đồng thời khen thưởng sự chăm chỉ và khiêm tốn. Con người và văn hóa của chúng tôi là trọng tâm của công ty và sự thành công của chúng tôi.
Chúng tôi không chỉ là một công ty mà còn là một gia đình với sự kết hợp tuyệt vời giữa Doanh nhân Công nghệ và Doanh nhân Kinh doanh, hỗ trợ & cố vấn cho mỗi cá nhân trong Công ty để phát triển sự nghiệp và cuộc sống.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
- Hoạt động thể thao
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2021
Mission
- Tầm nhìn của chúng tôi là phát triển không ngừng và phát triển như một nhà cung cấp dịch vụ CNTT lớn để trở thành công ty dẫn đầu trong việc cung cấp các Giải pháp phát triển phần mềm, Tích hợp đám mây cũng như Giải pháp chuyển đổi kỹ thuật số chất lượng trên thị trường toàn cầu đầy cạnh tranh.
Review DigiEx Group
Công ty có chế độ OT hợp lý, có trả phí OT đầy đủ
Công ty tạo điều kiện rất tốt cho nhân viên làm việc và phát triển
A great working environment