Mô tả công việc
Monitor the optimal implementation of the attributes, standards and manuals that apply in their department, as well as ensure compliance in other areas.
Ensure the customer experience, personalizing their stay, anticipating their needs and exceeding their expectations.
Supervise the correct use of the different customer experience management tools, as well as the Voice of the Customer results, ensuring compliance with the objectives set and supporting the supervision of improvement plans if necessary.
Monitor the correct implementation of the digital experience of customers during their stay, according to the global strategy.
Manage customer incidents, following the established protocols.
Coordinate and supervise the optimal compliance of Hotel Sensory Architecture, in terms of lighting, decoration, aroma and background music, ensuring compliance in the different areas.
Place material orders, following the marked product guidelines, for the best optimisation of economic resources, ensuring optimal control of their department’s inventories.
Supervise the proper implementation of the Experience and/or Event Programme as applicable.
Monitor compliance with the Entertainment programme as applicable.
Supervise the Guest Service Line team (if applicable), ensuring they efficiently meet the standards and services established for the department to achieve ultimate customer satisfaction.
Supervise the Guest Services / Concierge / Butler / Destination Concierge team (if applicable), ensuring that the standards and services established for the department are efficiently met to achieve ultimate customer satisfaction.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary and benefits package.
- Insurance: In addition to health insurance, social insurance, and unemployment insurance according to the Labor Law, employees are entitled to participate in the health insurance package under the Group regime.
- 13th month salary, and holidays.
Yêu cầu công việc
- Good English
- 1 years in a similar position in the hospitality industry or at least 1 year of experience in the Guest Experience department and QCI(Quality & Continuous Improvement)
Yêu cầu hồ sơ
First Solar là một tập đoàn của Mỹ, chuyên sản xuất về tấm mô đun năng lượng mặt trời hàng đầu trên thế giới. First Solar ra đời năm 2006 khi các nhà sáng lập quyết định cung cấp cho thị trường điện mặt trời để giảm thiểu nhu cầu sử dụng các nguồn tài nguyên thiên nhiên và cải thiện môi trường.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện như: Ngày Quốc tế phụ nữ 8/3, Phụ nữ Việt Nam 20/10, Tổ chức tiệc sinh nhật,...
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Năm 2006, Công ty ra đời
Mission
Là đối tác tư vấn tài chính chiến lược tin cậy của khách hàng doanh nghiệp.
Review First Solar Việt Nam
Cơ hội làm việc nhiều bạn nước ngoài, công ty có xe đưa rước nhân viên. Công ty không đoàn kết. (id)
Nhìn chung là nơi làm việc tốt nếu bạn có thể vượt qua được sự thiên vị và chấp nhận những lời hứa suông
Tôi có cơ hội gặp gỡ đủ mọi loại người khác nhau.