Việc làm
- Reviews
- Việc làm
- Mức lương
- Phỏng vấn
- Tổng quan
Việc làm Four Seasons Resort The Nam Hải
Cập nhật 02/10/2025 19:42
Mô tả công việc
About the role
The Guest Experience Agent at Four Four Seasons Resort The Nam Hai plays a vital role in supporting the Guest Experience Team to deliver exceptional, personalized, and memorable experiences for hotel guests. The primary objective of this position is to enhance guest satisfaction and foster long-term loyalty by facilitating seamless interactions, addressing concerns promptly, and ensuring the high quality of amenities, services, and facilities. The Guest Experience Agent collaborates closely with the Front Office Team and Manager on Duty to uphold and exceed the hotel's service standards, contributing to an overall elevated guest experience.
What you will do
- Respond to a wide variety of guest requests by accurately assessing the guest needs and requests.
- Add personal recommendations and touches to achieve maximum customer satisfaction while complying with all Four Seasons’ policies.
- Address guest inquiries, concerns, and complaints, finding appropriate solutions and communicating with relevant departments to resolve issues promptly.
- Develop and maintain relationships with VIP guests, offering personalized services and amenities to enhance their experience.
- Monitor guest feedback and online reviews, identifying areas for improvement and implementing strategies to increase guest satisfaction.
- Collaborate with other departments to ensure seamless coordination and communication, ultimately contributing to an outstanding guest experience.
Quyền lợi được hưởng
What we offer:
- Competitive Salary, wages, and a comprehensive benefits package
- Excellent Training and Development opportunities
- Complimentary Accommodation at other Four Seasons Hotels and Resort
- Complimentary Cleaning for Employee Uniforms
- Complimentary Employee Meals
- Complimentary Employee Transportation from/to Danang city
Yêu cầu công việc
Experience: Experienced in similar position, preferably in the hospitality industry
Skills and Abilities:
- Excellent problem-solving abilities, maintaining composure and professionalism in high-pressure situations.
- Fluency in multiple languages is an asset, as it allows for effective communication with a diverse range of guests.
- Strong interpersonal and communication skills, with a customer-oriented mindset and the ability to lead a team.
- Creativity and attention to the details.
- Knowledge of Opera.
Yêu cầu hồ sơ
- Application form
- Resume
- Related Certificate
- Medical check
Four Seasons Resort The Nam Hải chúng tôi là một công ty khách sạn toàn cầu với các thương hiệu đầu ngành được công nhận rộng rãi và truyền thống đổi mới đã phát triển trong suốt lịch sử 50 năm của chúng tôi. Sứ mệnh của chúng tôi là cung cấp lòng hiếu khách đích thực bằng cách tạo ra sự khác biệt trong cuộc sống của những người mà chúng tôi tiếp xúc hàng ngày. Chúng tôi tập trung vào sứ mệnh này để theo đuổi việc trở thành thương hiệu phổ biến nhất trong mọi phân khúc mà chúng tôi phục vụ cho đối tác, khách hàng và chủ sở hữu của mình. Chúng tôi hỗ trợ sứ mệnh và mục tiêu của mình bằng cách tôn trọng các giá trị cốt lõi về văn hóa của chúng tôi.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
Chúng tôi hỗ trợ sứ mệnh và mục tiêu của mình bằng cách tôn trọng các giá trị cốt lõi về văn hóa của chúng tôi.
Những nghề phổ biến tại Four Seasons Resort The Nam Hải
Bạn làm việc tại Four Seasons Resort The Nam Hải? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn