Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Digital – Online Communication (70%):
- Strongly deliver Execution Plan following the Communication Strategy, including brand-building, activation and membership.
- Commit the contents and KPI Ads in each campaign.
- Work with other MKT Teams (PS team & Member team) or Departments to maximize the impact of social channels in relation to marketing and online media.
- Understand target and budget on each campaign, then highly optimize the effectiveness of Communication Plan.
2. Developing Detail Online Channels: Zalo, Tiktok and Youtube
- Manage and follow up the Execution Plan under Master Communication Strategy.
- Conduct and supervise agency in deployment.
- Propose creative ideas in trends to increase number of engagement (click, view,...) for each channels.
- Be proactive in producing materials for the channels (contents, videos).
- Manage and evaluate the effectiveness of these channels for each campaign.
3. Other tasks:
- Off-line Communications
- Support company events or team activities.
- Manage payment on time after campaign.
- Follow up & report the budget and expense to Marketing Executive.
- Follow-up advertising license & mantaining signage
- Manage website
- Other tasks or responsibilities as assigned by Marketing Manager.
Yêu Cầu Công Việc
Qualifications & Job Requirements
- Bachelor’s degree in marketing, advertising, or communications
- Past work experience as a marketing executive (Strength in content creator) or similar role or in retail industry (at least 1 years) or more than 3 years of experience in marketing field
- Knowledge of traditional and digital marketing, content marketing, and social media marketing
- Experience in content creator (Video Content Experience is a plus)
- Excellent writing, communication, and presentation skills
- Proficiency in full Microsoft Office suite, especially with Excel and PowerPoint
- Good communication skill.
- English: Writing content & Report
- Responsibility. Aesthetic, dynamic, flexible, agile.
- Detail oriented and be able to handle multi-tasks.
- Strong analytical, logical and problem solving skills.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 600 - 1,000 USD
FM STYLE là thương hiệu thời trang của Việt Nam được thành lập từ năm 2012. Hiện tại, FM STYLE đang có 77 chi nhánh trên toàn quốc, trải dài 23 tỉnh thành, 2 văn phòng chính, 4 xưởng may và đang trên đà phát triển mạnh mẽ.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Hoạt động xã hội
Lịch sử thành lập
- FM Style chính thức được thành lập vào ngày 06.06.2012 với chi nhánh đầu tiên được đặt tại 236 Lê Duẩn, Đà Nẵng.
Mission
Trở thành nhà cung cấp và phân phối các sản phẩm với chất lượng tốt nhất và đem đến sự hài lòng cho khách hàng.
Review FM STYLE
Doanh thu phải 100 triệu thì mới được ăn hoa hồng 1%, chính sách nhân viên thì chưa có (Fb)