Mô tả công việc
- Supervise the implementation of housekeeping standards and procedures in relation to:
- Bedroom service
- Bathroom service
- Valet service
- Cleaning service
- Linen maintenance
- Recommended changes to these standards and training needs on an ongoing basis
- Maintain a current and thorough knowledge of all housekeeping systems
- Open and close the shift and ensure effective shift hand over
- Distribution and collection of keys
- Management of all incoming and outgoing calls
- Solve employee grievances
- Perform Room allocations
- Perform Room inspections
- Prioritise arrival rooms
- Liaise with Front Office for guest and hotel requirements
- Ensure guest valet is processed and delivered in a timely manner
- Co-ordinate special projects (eg site rooms, vermin control, window and carpet cleaning, room inventories)
- Manage all special requests made by guests
- Ensure consistency within the department
- Management of lost property for the hotel
- Ensure you have complete knowledge of room types, layouts and facilities
- Manage storage areas
- Maintain adequate stock levels
- Complete stock takes as required
- Maintain stock levels
- Conducts shift briefings to ensure hotel activities and operational requirements are known
- Works with Superior and Human Resources on manpower planning and management needs
- Number of employees supervised –
- Direct - Room Attendant; Florist; Housekeeping Coordinator; Room Valet; Housekeeping Order-Taker; Seamstress; House-person; Public Area Attendant; Uniform Attendant; Linen Room Attendant Supervisor
- Key Metrics –
- Cleanliness of Room and Public Area
- Rate of Guest Room turnover
Quyền lợi được hưởng
At IHG, we provide you competitive benefits and comply to all current laws
We genuinely care about people and we show this through living out our promise of True Hospitality each and every day. It’s what connects every colleague in all IHG hotels.
Each IHG hotel brand delivers True Hospitality in their own way, and at the heart of it all are specific, core service skills.
True Attitude: being caring, wanting to make a positive difference, and building genuine connections with guests
True Confidence: having the knowledge and skills to perform your role, and giving guests the confidence that they can trust you, to help and support them during their stay
True Listening: focusing on what your guest is saying, picking up on body language that is often overlooked, and understanding what the guest wants and needs
True Responsiveness: is about providing guests with what they need, and doing so in a timely and caring manner
There’s so much more to the job than we can capture here. It’s simply about creating great experiences, doing the right thing and understanding people.
Yêu cầu công việc
- High School or Diploma in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent.
- 2 years housekeeping experience preferably in a hotel of similar size and complexity and including supervisory experience or training.
- Type and level
Yêu cầu hồ sơ
Merperle Crystal Palace C17 1-2 Nguyễn Lương Bằng, Phường Phú Mỹ Hưng, Quận 7 HCM Quy mô công ty: Từ 100 - 499 nhân viên Tọa lạc tại khu trung tâm đô thị hiện đại Phú Mỹ Hưng - Nam Sài Gòn , Crystal Palace... Tọa lạc ngay trung tâm khu đô thị cao cấp bậc nhất Phú Mỹ Hưng, MerPerle Crystal Palace thuộc hệ thống MerPerle Resorts & Hotels, nổi bật như một cung điện nguy nga được tin chọn cho chất lượng dv hàng đầu về Khách sạn – Hội nghị – Nhà hàng – Tiệc cưới. Với phong cách thiết kế kết hợp tinh tế và hài hoà giữa hai nền văn hoá Á – Âu sang trọng, Crystal Palace thật sự thể hiện đẳng cấp của giới thượng lưu. Xếp hạng chuẩn 4 sao quốc tế, Crystal Palace hội tụ đầy đủ các dịch vụ đẳng cấp gồm: 80 phòng ks cao cấp, 4 sảnh hội nghị và tiệc cưới tráng lệ, nhà hàng ẩm thực theo phong cách Á – Âu và 2 khu café ngoài trời vừa thanh lịch vừa thoáng mát.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
Trên nền không gian mở 4 phía, Crystal Palace phù hợp cho mọi loại hình sự kiện, hội nghị, nhu cầu đa dạng khác nhau, tương ứng là dịch vụ đẳng cấp cùng đội ngũ phục vụ chuyên nghiệp. Crystal Palace luôn đồng hành cùng quý khách đi đến sự thành công.