Mô tả công việc
• Assist Food and Beverage Manager in planning for restaurant budget and review forecast on revenue and expenditure on monthly basic
• Analyze and submit month-end reports and identify deviation from business plan goals
• Participate in Department's management meetings to review progress towards achievement of business plan goals and develop the annual business plan related for the outlet
• Implement and maintain control measures to ensure that food & beverage costs of the Outlet, productivity, labour costs and operating supply costs for the outlet is in line with budget
Executive Lounge Operation
• Conduct departmental daily briefings to ensure that all pertinent information is well received by team members
• Supervise team members to ensure that all tasks assigned/required in the outlet are carried out on time and according to instruction and departmental standards
• Build a good relationship with guests or regular patrons. Try to remember individual patron's names and their preferences to extend a personalized service
• Handle guests' complaints and comments tactfully and efficiently
• Handle all administration work pertaining to cashier/bar operation requirement and company's policies
• Check the supply of equipment/stock level and ensure that there is no shortage of items which have impact on the operation and guests
• Check the outlet/back of the house cleanliness to ensure that it is in compliant with F&B sanitation and hygiene rules and regulations
• Maintain complete knowledge of all food & beverage services, contents & preparation methods, outlets and hotel services/features
• Ensure that health, safety and security procedures are in place in the outlet
• Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management
• Perform proper handover and communication to the next shift
• Assist other food & beverage outlets with their operations during peak times or when required
Team Management
• Identify and develop team members with potential
• Conduct performance review with the team
• Constantly monitor team members' appearance, attitude and degree of professionalism
• Develop, conduct maintain all staff training programs for team members, focusing on their development needs, providing them with new skills to meet the changing needs of the business
Quyền lợi được hưởng
2. 5 ngày làm việc theo quy định & 2 ngày nghỉ tuần
3. Đồng phục và 2 bữa ăn/ca làm việc
4. Cơ hội phát triển nghề nghiệp tại Tập đoàn khách sạn cao cấp và sang trọng nhất thế giới
5. BHXH theo Luật
6. Giảm giá phòng và giảm giá ẩm thực tại khách sạn Marriott
Yêu cầu công việc
- Must possess at least Bachelor's Degree/ Post Graduate Diploma/Professional Degree in Food & Beverage Services Management or equivalent.
• Additional certification(s) in Food & Beverage will be an advantage
• Good reading, writing and oral proficiency in English language
• Ability to speak other languages and basic understanding of local languages will be an advantage
• Minimum 2 years of relevant experience in a similar capacity
• Good working knowledge of MS Excel, Word, & PowerPoint
- High degree of professionalism with sound human resources management and business acumen capabilities
• Preferably specialized in Food/Beverage/ Restaurant service or equivalent.
Competencies
• Strong leadership, interpersonal and training skills
• Good communication and customer contact skills
• Service oriented with an eye for details
• Ability to work well in stressful & high-pressure situations
• A team player & builder
• A motivator & self-starter
• Well-presented and professionally groomed at all times
Yêu cầu hồ sơ
- Ứng tuyển trực tiếp trên Hoteljob
- 02835209999 (Ext: 4305)
Merperle Crystal Palace C17 1-2 Nguyễn Lương Bằng, Phường Phú Mỹ Hưng, Quận 7 HCM Quy mô công ty: Từ 100 - 499 nhân viên Tọa lạc tại khu trung tâm đô thị hiện đại Phú Mỹ Hưng - Nam Sài Gòn , Crystal Palace... Tọa lạc ngay trung tâm khu đô thị cao cấp bậc nhất Phú Mỹ Hưng, MerPerle Crystal Palace thuộc hệ thống MerPerle Resorts & Hotels, nổi bật như một cung điện nguy nga được tin chọn cho chất lượng dv hàng đầu về Khách sạn – Hội nghị – Nhà hàng – Tiệc cưới. Với phong cách thiết kế kết hợp tinh tế và hài hoà giữa hai nền văn hoá Á – Âu sang trọng, Crystal Palace thật sự thể hiện đẳng cấp của giới thượng lưu. Xếp hạng chuẩn 4 sao quốc tế, Crystal Palace hội tụ đầy đủ các dịch vụ đẳng cấp gồm: 80 phòng ks cao cấp, 4 sảnh hội nghị và tiệc cưới tráng lệ, nhà hàng ẩm thực theo phong cách Á – Âu và 2 khu café ngoài trời vừa thanh lịch vừa thoáng mát.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
Trên nền không gian mở 4 phía, Crystal Palace phù hợp cho mọi loại hình sự kiện, hội nghị, nhu cầu đa dạng khác nhau, tương ứng là dịch vụ đẳng cấp cùng đội ngũ phục vụ chuyên nghiệp. Crystal Palace luôn đồng hành cùng quý khách đi đến sự thành công.