Mövenpick Hotel Hanoi

Hà Nội
200 - 500 nhân viên
Nhà hàng / Khách sạn
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Mövenpick Hotel Hanoi

Lao động có tay nghề và sản xuất
Hành chính
Tài chính - Kế toán
Dịch vụ khách hàng
Kỹ thuật
Chăm sóc sức khỏe
Du lịch, khách sạn
Công nghệ thông tin
Dịch vụ bán lẻ và thực phẩm
An ninh - Bảo vệ

Việc làm Mövenpick Hotel Hanoi

Cập nhật 26/09/2025 20:59
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Mövenpick Hotel Hanoi
Assistant Front Office Manager - Trợ lý Trưởng Bộ phận Lễ tân
Mövenpick Hotel Hanoi
203 việc làm 5 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 27/05/2025
Hạn nộp hồ sơ: 26/06/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Company Description

Address: 83A Ly Thuong Kiet Str., Tran Hung Dao, Hoan Kiem, Hanoi

Savour the good life at Mövenpick Hotel Hanoi Centre, a five-star hotel located in the central district of Hanoi.

Boasting a residential feel in its services and design, the Hotel is primed to welcome business as well as leisure travelers to explore the charm of the capital city of Vietnam, indulge in innovative cuisine, and relish every possibility that life has to offer. The Hotel has a distinguished French style architecture which was preserved, while the décor of the rooms is designed to evoke a warm and welcoming atmosphere, with earth-tone accents and dark wooden floors.

We have also integrated some Vietnamese touches into the interior to give it a sense of place.

Job Description

  • To ensure the hotel is operating efficiently and according to the Hotel procedures and policies.
  • To direct, supervise and monitor operations of various sub departments of Front Office to ensure that the financial and operational standards are achieved.
  • Handle guest complaints with patience and tact, refer to senior management if situations require and make sure that all guest complaints are brought to the attention of the Front Office Manager.
  • Maximize hotel occupancy, average rate and stimulate internal promotion of our F&B facilities.
  • Ensure hotel policies and procedures are adhered to at all time. Standard of personal appearance, hygiene, uniform and name tag as outlined in the staff handbook.
  • Check through the daily high balance/credit balance report and obtain approval from credit card companies and highlight potential credit problems to the FOM. Follow-up on directions with regard to guest credit.
  • To ensure that Local Ordinances with respect to Front Office and other operations of the hotel are adhered to.
  • Develop, conduct maintain all staff training programs for team members, focusing on their development needs, providing them with new skills to meet the changing needs of the business
  • Carries out research and update technology available and makes recommendations to the management for the improvement of facilities and services
  • Implements operational policies and procedures as necessary with approval of General Manager

Qualifications

  • Diploma in Tourism & Hospitality Management
  • Minimum 2 to 3 years work experience as Assistant Manager or Team Leader - Front Office/Guest Relations in a hotel
  • Excellent reading, writing and oral proficiency in English and Vietnamese language
  • Ability to speak other languages and basic understanding of local languages will be an advantage
  • Good working knowledge of Property Management System (PMS)
  • Strong leadership, interpersonal and training skills
  • Ability to multi-task, work well in stressful & high-pressure situations
  • Problem-solving, ability to handle issues when crisis situation arise
  • Knowledge of AccorHotels, ALL and Accor Plus membership programs is an advantage

Additional Information

  • Take 2 days off/week
  • 100% social insurance payment based on salary from the first day of work
  • Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide
  • Develop your talent through learning programs by Academy Accor
  • Opportunity to grow within your property and across the world
  • Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Mövenpick Hotel Hanoi
Mövenpick Hotel Hanoi Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
83A Lý Thường Kiệt | Quận Hoàn Kiếm, Hà Nội

Khách sạn nằm ở vị trí rất thuận tiện - trên con đường Lý Thường Kiệt thuộc quận trung tâm thương mại của Hà Nội. Khách sạn Movenpick mang phong cách kiến trúc của Pháp, tinh tế trong từng gian phòng nghỉ, các nhà hàng và khu giải khát đáp ứng nhu cầu của mọi doanh nhân và khách du lịch. Khách sạn được trang bị đầy đủ các dịch vụ bao gồm có các phòng họp, trung tâm thương vụ và mạng internet không dây trong tất cả các phòng và khu công cộng trong khách sạn. Ngoài ra, khách sạn còn có nơi phục vu nhu cầu thư giãn và giải trí bao gồm có một trung tâm thể chất và thẩm mĩ, phòng ăn tối trang nhã, phòng dùng cigar và cognac, các máy bán hàng tự động.


Những nghề phổ biến tại Mövenpick Hotel Hanoi

Bạn làm việc tại Mövenpick Hotel Hanoi? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Mövenpick Hotel Hanoi

Mövenpick Hotel Hanoi

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo