Performs administrative duties such as conducting research, updating and maintaining databases, preparing company forms and maintaining confidential files.
Serves as an administrative liaison to others within/outside the department/company regarding administration issues in areas such as accounting (expense reports), marketing (proposal collateral, client events), mapping and research (client research).
Schedules and maintains calendar of appointments, meetings and travel itineraries, and coordinates related arrangements.
Takes independent action on handling requests; determines the appropriate course of action, intervenes where necessary, and acts as a liaison between departments.
Coordinates data from a variety of sources for inclusion in technical reports and presentations; performs independent research and prepares information for special projects as assigned.
Carries out special projects and assignments as requested. May be responsible for coordination/planning and execution of special events and conferences for client, department and/or office events.
Answers phone calls with regards to inquiries, researching and resolving problems requiring knowledge of department policies and procedures.
Administers the department/business unit record keeping system; updates various department/business unit records and publications; ensures that department/business unit files are maintained in accordance with company policies and procedures; reviews requests for information and determines the appropriateness of release.
Other duties may be assigned.
Performs administrative duties such as conducting research, updating and maintaining databases, preparing company forms and maintaining confidential files.
Serves as an administrative liaison to others within/outside the department/company regarding administration issues in areas such as accounting (expense reports), marketing (proposal collateral, client events), mapping and research (client research).
Schedules and maintains calendar of appointments, meetings and travel itineraries, and coordinates related arrangements.
Takes independent action on handling requests; determines the appropriate course of action, intervenes where necessary, and acts as a liaison between departments.
Coordinates data from a variety of sources for inclusion in technical reports and presentations; performs independent research and prepares information for special projects as assigned.
Carries out special projects and assignments as requested. May be responsible for coordination/planning and execution of special events and conferences for client, department and/or office events.
Answers phone calls with regards to inquiries, researching and resolving problems requiring knowledge of department policies and procedures.
Administers the department/business unit record keeping system; updates various department/business unit records and publications; ensures that department/business unit files are maintained in accordance with company policies and procedures; reviews requests for information and determines the appropriateness of release.
Other duties may be assigned.Yêu Cầu Công Việc
Bachelor degree or equivalent. Understanding of technical items
A minimum of 3 years experience in a similar role and/or training.
Requires knowledge of financial terms and principles. Ability to calculate intermediate figures such as percentages, discounts, and/or commissions. Conducts basic financial analysis.
Excellent written and verbal communication skills.
Ability to provide efficient, timely, reliable and courteous service to customers.
Ability to effectively present information.
Calm manner, able to work under pressure and with changing demands and priorities.
Computer literacy, with excellent oral and written communication and presentation skills.
Requires in-depth knowledge of company operations, policies, and procedures.
Must have a strong command of the English language and excel in the areas of spelling, grammar and punctuation.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
The NAB Innovation Centre Vietnam là một phần của bộ phận Hoạt động Doanh nghiệp & Công nghệ của Ngân hàng Quốc gia Úc (NAB). Sứ mệnh của NICV là kết nối các tài năng Việt Nam với NAB và cùng nhau cải thiện cuộc sống của những người trong cộng đồng công nghệ Việt Nam. Là ngân hàng kinh doanh lớn nhất Úc, NAB tập trung vào việc mang lại trải nghiệm tuyệt vời cho khách hàng. Để làm được điều này, họ sử dụng các công nghệ hiện đại, bên cạnh những tài năng công nghệ xuất sắc bao gồm các kỹ sư phần mềm hàng đầu, chuyên gia đám mây và kỹ sư chất lượng. Chúng tôi đang thực hiện các dự án thú vị để trợ giúp 8 triệu khách hàng của NAB: Khi tham gia cùng chúng tôi, các kỹ sư phần mềm địa phương sẽ có quyền tiếp cận nhiều dự án và cơ hội khác nhau, hợp tác chặt chẽ với các đồng nghiệp ở Úc và với các đối tác toàn cầu như AWS và Microsoft để tham gia tận dụng các công nghệ hiện đại mới nhất. Chúng tôi đang đầu tư vào bạn: Chúng tôi nỗ lực không chỉ tạo ra một nơi làm việc tuyệt vời mà còn là trung tâm công nghệ tốt nhất để các kỹ sư công nghệ phát triển. Nó không chỉ là một sự nghiệp! Chúng tôi tin tưởng vào những người có ý tưởng và ước mơ, đồng thời chúng tôi muốn bạn đạt được nguyện vọng của mình. Nếu bạn có mong muốn học hỏi, phát triển và nâng cao những người xung quanh mình thì đây là nơi dành cho bạn
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm như BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Các hoạt động gắn kết nội bộ hằng quý: Beerfest, Team Building, Year-end Party,..
Lịch sử thành lập
- Năm 2014, Chính thức thành lập
Mission
- Cung cấp những kiến thức về khởi nghiệp, kinh doanh, đầu tư và quản lý tài chính cá nhân giúp mỗi doanh nghiệp và cá nhân đạt tới sự thịnh vượng