Mô tả công việc
HR Support for the rep office: 11 HCs (including 4 expats)
Job Description The following tasks should be handled independently without detail instruction by supervisor.
• IT equipment management.
• Arrangement of visa for visitors, employees for overseas business trip.
• Logistics arrangement (book hotel/air ticket/restaurant, arrange car for staff’s business trips)
• Prepare monthly income statement to report to headquarter.
• Maintain filing system, both electronic and physical.
• Support expats and their family
• Arrangement of visa/TRC matter for expats and family.
• Coordinate with banks to resolve relevant arising cases
• Support for tax (PIT, etc.)
• Handling Mail
• Translation of BD material when needed.
• Prepare periodical reports to authorities.
• Support to managers/employees in administration works on an ad- hoc basis.
• Collect invoices, prepare vouchers, make all payments for office in a timely manner.
• Coordinate with suppliers to ensure smooth office operations (landlord, IT company, bank, etc.
• Improve office working environment.
• Office supply (Stationery, Water, etc.)
• Salary calculation and S.I matters
• Contract negotiation and its internal process for administration matters.
• Make bank transaction
• Maintaining office assets (Fixed assets/IT assets)
• Monitor overtime hours of staff and arrange salary and bonus for employees.
• Budget management of business development research fee.
• In charge of internal event (company trip, party, etc.)
Education background:
• Having degree from a recognized university.
Hard skill
• Have fluent business English skills
• Be able to use Microsoft Office (Word, Excel, Power Point)
Soft skill
• Communication skills
• Time management skills
• The capacity for swift and flexible reaction
• Logical thinking skills
Experience
• Must have experience in payroll, social insurance and PIT calculation
• 5- 6 years of experience of administration and accounting in an office environment
• Have experience in working with authorities to obtain work permit, visa, TRC
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-22 01:30:03
The NAB Innovation Centre Vietnam là một phần của bộ phận Hoạt động Doanh nghiệp & Công nghệ của Ngân hàng Quốc gia Úc (NAB). Sứ mệnh của NICV là kết nối các tài năng Việt Nam với NAB và cùng nhau cải thiện cuộc sống của những người trong cộng đồng công nghệ Việt Nam. Là ngân hàng kinh doanh lớn nhất Úc, NAB tập trung vào việc mang lại trải nghiệm tuyệt vời cho khách hàng. Để làm được điều này, họ sử dụng các công nghệ hiện đại, bên cạnh những tài năng công nghệ xuất sắc bao gồm các kỹ sư phần mềm hàng đầu, chuyên gia đám mây và kỹ sư chất lượng. Chúng tôi đang thực hiện các dự án thú vị để trợ giúp 8 triệu khách hàng của NAB: Khi tham gia cùng chúng tôi, các kỹ sư phần mềm địa phương sẽ có quyền tiếp cận nhiều dự án và cơ hội khác nhau, hợp tác chặt chẽ với các đồng nghiệp ở Úc và với các đối tác toàn cầu như AWS và Microsoft để tham gia tận dụng các công nghệ hiện đại mới nhất. Chúng tôi đang đầu tư vào bạn: Chúng tôi nỗ lực không chỉ tạo ra một nơi làm việc tuyệt vời mà còn là trung tâm công nghệ tốt nhất để các kỹ sư công nghệ phát triển. Nó không chỉ là một sự nghiệp! Chúng tôi tin tưởng vào những người có ý tưởng và ước mơ, đồng thời chúng tôi muốn bạn đạt được nguyện vọng của mình. Nếu bạn có mong muốn học hỏi, phát triển và nâng cao những người xung quanh mình thì đây là nơi dành cho bạn
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm như BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Các hoạt động gắn kết nội bộ hằng quý: Beerfest, Team Building, Year-end Party,..
Lịch sử thành lập
- Năm 2014, Chính thức thành lập
Mission
- Cung cấp những kiến thức về khởi nghiệp, kinh doanh, đầu tư và quản lý tài chính cá nhân giúp mỗi doanh nghiệp và cá nhân đạt tới sự thịnh vượng