- Supervising the day-to-day operations of the administrative department and staff members
- Manage agendas, travel plans and appointments for upper management
- Travel logistic arrangement for staff & guests (ticket, hotel, allowance, restaurants, gifts...)
- Support purchasing of office stationaries & office supplies
2. HR
- Forecast workforce needs. Make an annual headcount plan.
- Manage the recruit cycle: sourcing, recruiting, and evaluating qualified job candidates.
- Oversees HR and organizational programs to improve employee engagement and satisfaction.
- Promote a positive work culture and employee engagement through various HR initiatives.
- Develop and deliver learning and development activities that close gaps in employees' competencies and skills.
- Coordinate with other departments for training arrangements for staff.
- Stay updated on employment laws and regulations, ensuring the company's practices align with them.
- Prepare reports and documentation for authorities and ensure compliance with statutory requirements.• Female, University degree with minimum 5 years' experience in HR & Admin roles
• Good command of written and spoken English.
• Bachelor's degree in human resources, Business Administration, or other related fields. HR Certification is a big plus.
• In-depth knowledge of labor law
• Have communication, negotiation, and problem-solving skills.
• Be careful and timely at work.
• Have a cooperative spirit, and highly responsible and trustworthy.• Salary and other benefits will be negotiated depending on qualifications and competitiveness.
• Professional and friendly working environment
• Opportunities to advance quickly and fast-track your career.
• A team that is reliable and willing to listen and engage with every team member.
• Annual salary review & bonus twice a year.
• Domestic & overseas technology workshops & conferences.
• Comprehensive insurance.
• Happy hours twice a week
• Annual teambuilding trips.
• Events for employees & their kids.
• Private Insurance
• Subvention for lunch, business trip ...
WORKING HOURS:
• Monday to Friday ([protected info]; break from 12:30 - 14:00)
• Saturdays morning ([protected info])
• 2 Saturdays off per month
The NAB Innovation Centre Vietnam là một phần của bộ phận Hoạt động Doanh nghiệp & Công nghệ của Ngân hàng Quốc gia Úc (NAB). Sứ mệnh của NICV là kết nối các tài năng Việt Nam với NAB và cùng nhau cải thiện cuộc sống của những người trong cộng đồng công nghệ Việt Nam. Là ngân hàng kinh doanh lớn nhất Úc, NAB tập trung vào việc mang lại trải nghiệm tuyệt vời cho khách hàng. Để làm được điều này, họ sử dụng các công nghệ hiện đại, bên cạnh những tài năng công nghệ xuất sắc bao gồm các kỹ sư phần mềm hàng đầu, chuyên gia đám mây và kỹ sư chất lượng. Chúng tôi đang thực hiện các dự án thú vị để trợ giúp 8 triệu khách hàng của NAB: Khi tham gia cùng chúng tôi, các kỹ sư phần mềm địa phương sẽ có quyền tiếp cận nhiều dự án và cơ hội khác nhau, hợp tác chặt chẽ với các đồng nghiệp ở Úc và với các đối tác toàn cầu như AWS và Microsoft để tham gia tận dụng các công nghệ hiện đại mới nhất. Chúng tôi đang đầu tư vào bạn: Chúng tôi nỗ lực không chỉ tạo ra một nơi làm việc tuyệt vời mà còn là trung tâm công nghệ tốt nhất để các kỹ sư công nghệ phát triển. Nó không chỉ là một sự nghiệp! Chúng tôi tin tưởng vào những người có ý tưởng và ước mơ, đồng thời chúng tôi muốn bạn đạt được nguyện vọng của mình. Nếu bạn có mong muốn học hỏi, phát triển và nâng cao những người xung quanh mình thì đây là nơi dành cho bạn
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm như BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Các hoạt động gắn kết nội bộ hằng quý: Beerfest, Team Building, Year-end Party,..
Lịch sử thành lập
- Năm 2014, Chính thức thành lập
Mission
- Cung cấp những kiến thức về khởi nghiệp, kinh doanh, đầu tư và quản lý tài chính cá nhân giúp mỗi doanh nghiệp và cá nhân đạt tới sự thịnh vượng