Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Đồng phục
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
(1) Recruitment:
- Deliver full recruitment services including job postings, sourcing, interviewing, and employee offers,
- Perform mass recruitment in the different levels: Blue collar, workers, office staff...
- Finding the resource to ensure fulfill the Manpower Request.
- Provide support to managers in the recruitment
- Participate in the selection of staff
- Work closely with Line manager to manager and review, update staff Job description.
- Conduct new staff orientation on organization, and internal labor rules.
- Overall in charge of Training administration.
(2) HR Administration and C& B
- Make sure that staff data/ information and dossier filing system are updated in accurate, confidential and timely manner;
- Prepare, produce HR reports and analysis periodically as per request;
- Manage timekeeping records, employees’ annual leave and others;
- Deliver payslip and explanation if any
- Follow up labor contract, notify the expiration of Labor contract.
- Following staff hiring and resignation process
- Coordinate to manage Social Insurance & explain to staff
(3) Staff interaction
- Following up HR policy and procedure; assist HR Manager to administer discipline matters if any;
- Ensure good relation with the staff, give quick and proper answers to their concerns if any;
- Oversee performance appraisal, promotions, rewards actions.
(4) Other tasks:
- Report to HR Manager.
- Other tasks be assigned by HR Manager, General Manager-Transport & Warehousing
Yêu Cầu Công Việc
- Proficient in English
- Skilled in planning and develop long-term plans and programs and to evaluate work accomplishments.
- High sense of responsibility, positive work attitude.
- Excellent human problem solving skills
- Ability to develop relations with people
- Skilled in negotiation, communication, interpersonal and presentation.
- Have experience in Logistic Industry is preferred
- Good knowledge of Labour Law
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Tập đoàn Rhenus là nhà cung cấp dịch vụ hậu cần hàng đầu với hoạt động toàn cầu và doanh thu hàng năm là 8,6 tỷ EUR. Rhenus có 39.000 nhân viên trên 1.120 địa điểm ở hơn 60 quốc gia.. Tập đoàn Rhenus cung cấp các giải pháp cho nhiều lĩnh vực khác nhau để hoàn thiện chuỗi cung ứng, bao gồm hoạt động vận tải đa phương thức, kho bãi, thủ tục hải quan cũng như các dịch vụ giá trị gia tăng sáng tạo.
Review RHENUS LOGISTICS LTD,.
Ngày nghỉ phép và ngày lễ nhiều, có các cơ hội để tích lũy kinh nghiệm. Quản lý chuyên môn kém, thăng chức nhờ vào sự thiên vị. (gl)
Công ty có rất nhiều phúc lợi, ngày nghỉ và ngày lễ. Rất nhiều sự thiên vị, mức lương rất thấp so với khối lượng công việc bạn phải bỏ ra. (gl)
Môi trường làm việc tốt và đội ngũ hỗ trợ rhenus giống như một gia đình. Lãnh đạo dễ gần và có chính sách cởi mở. (anbitionbox)