Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn
Mô Tả Công Việc
***Direct monitor end to end operation for Stations (Drop off point/Collection point/Pickup/Return…), supervises day-to-day Stations performance: Volume, utilization, backlog…report to the line manager for the inefficient stations and propose actions plan.
- Daily working with related teams to monitor Station Pickup performance, increase % same day Pickup, Station Pickup lead time,
- Working with stations for daily operations / At stations support for incidents.
- Working with Pickup team for scheduled audit and also mystery audit to maintain the stations service quality
- Arrange onboarding training for new stations and periodically refresh training for current stations to make sure the ops processes are maintained correctly
- Expand stations network based on the strategy.
- Prepare the required equipment for launching new stations.
- Be prepared and active for the diversified operations models.
- Verifying and raising monthly payment for Stations
- Preparing monthly performance reports
- Monthly meeting with Partners to review performance
*** Following up with line manager to increase PSAT also the issue registered on Stations from seller survey in regards to Station Operational
- Escalate to line manager for system issues or system enhancement
- Implement projects to promote station services to Sellers/Customers
Other tasks assigned by direct manager.
Yêu Cầu Công Việc
-Computer programs, including Microsoft Office suite of applications and using data to inform and set priorities and identify challenges/opportunities
-Communicate well both verbally and in writing; listen to and understand various viewpoints; share relevant information timely; provide constructive feedback; maintain professionalism
-Analytical & negotiation skills, present ideas effectively and deliver presentations
-Self-motivated and empower others to achieve objectives and to develop a culture where employees feel ownership in what they do, attract, develop, and retain good people; allow opportunities for self and others to reach their full potential.
-Two years or more working experience in services-oriented operation environment, express industry or logistics operations including supervisory experience managing people.
-Bachelor degree
-Good at English
***Requirements/Qualifications(good to have):
Knowing SQL is an advantage
Lazada Việt Nam được thành lập vào tháng 3 năm 2012 là một sàn giao dịch thương mại điện tử, cung cấp sản phẩm trên nhiều ngành hàng khác nhau như nội thất, điện thoại máy tính bảng, thời trang và phụ kiện, sản phẩm chăm sóc sức khỏe, làm đẹp, đồ chơi và đồ dùng thể thao. Lazada Việt Nam là một phần của Lazada Group thuộc sở hữu tập đoàn Alibaba - tập đoàn thương mại điện tử đa quốc gia và hiện đang có chi nhánh tại Indonesia, Philippin, Singapore, Thái Lan và Malaysia.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2012
Mission
-
Luôn giữ vững cam kết mang đến cho khách hàng những sản phẩm chất lượng, nhập khẩu chính hãng 100%.
-
Thường xuyên cập nhật sản phẩm mới để việc làm bếp trở nên nhẹ nhàng, thú vị.
-
Luôn mang đến cho khách hàng các dịch vụ tốt nhất.
-
Là địa chỉ cung cấp các dụng cụ nhà bếp cao cấp được khách hàng tin cậy nhất.
Review LAZADA
Tổng thể là một nơi làm việc tốt với những đồng nghiệp thông minh và những vấn đề thú vị để giải quyết. (IT)
Thường không cần OT, lương cao nếu OT, khá công bằng. (IT)
Môi trường làm việc lí tưởng cho mình(IT)