Các phòng ban đang tuyển dụng tại Sen Hotel Group

Dịch vụ khách hàng
Du lịch, khách sạn
Lao động có tay nghề và sản xuất
An ninh - Bảo vệ

Việc làm Sen Hotel Group

Cập nhật 14/12/2024 12:57
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Sen Hotel Group
Bellman
Sen Hotel Group
45 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 28/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 4
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Ba Đình - Hà Nội

Mô tả công việc

POSITION SUMMARY:

Responsible for receiving guests in the most hospitable manner. All guests arriving to the hotel will be welcomed and departing guests fare-welled in the most courteous and friendly manner.

RESPONSIBILITIES:

- At all times well groomed, have a pleasant disposition, greet guests with the most hospitable attitude upon arrival at the hotel, and willing to offer assistance at all times.

- Maintain the entrance and main door area clean and tidy, free of obstacles and ensue that traffic through the driveway is controlled.

- Adhere to guest contact standards at all times.

- Provide current knowledge of the services and facilities offered by the Hotel, in order to provide reliable information to guests.

- Assist guests in and out of taxis and other vehicles and remove baggage from vehicles enabling the Bellboy to escort guests, with baggage, to the Front Desk for check-in.

- Obtain taxis for guests as required and do your best to ensure the guests are not overcharged by taxis by either negotiating with the taxi driver himself, or by cautioning the guest to be on alert.

- Knowledgeable in assisting guests in requests for transport and other information.

- Knowledgeable of the events of the day and of daily Hotel activities.

- Knowledgeable of VIP guests and whenever possible addresses such guests by name.

- Has presence and alerts Security or Guest Service Manager whenever a suspicious looking person or troublemaker is present.

- Keep alert for guest entering and leaving the hotel. Suspect guests (including those engaged in competitor analysis, suspicious looking characters, etc.) should be relayed immediately to the Front Office Manager.

- Conversant with emergency evacuation and fire procedures.

Quyền lợi được hưởng

- Competitive Benefit

- Salary: Negotiate

Yêu cầu công việc

ABILITIES / KEY COMPETENCIES / SKILLS:

- Good communication skills.

- Basic English spoken.

EDUCATION / CERTIFICATES / EXPERIENCE:

- High School.

- 1 year experience in guest service or as a Doorman.

Yêu cầu hồ sơ

Ứng tuyển trực tuyến trên Hoteljob.vn
Khu vực
Báo cáo

Sen Hotel Group
Sen Hotel Group Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
26B Đ. Nguyễn Khánh Toàn, Quan Hoa, Cầu Giấy

Kể từ khi được thành lập và đi vào hoạt động từ tháng 09 năm 2010, Sen Hotel 1 đã trở thành một địa chỉ rất đỗi thân quen với du khách trong và ngoài nước.

Với vị trí đắc địa trên trục đường Đào Tấn – Nguyễn Khánh Toàn, tuyến đường kết nối sân bay quốc tế Nội Bài với trung tâm thành phố Hà Nội đồng thời rất gần các địa điểm vui chơi, giải trí, văn hoá, thương mại, chính trị của Thủ đô, Sen Hotel 1 là địa chỉ tuyệt vời cho bất kể khách công vụ, khách du lịch, hay bạn bè, người thân khi đến với Hà Nội.

Những nghề phổ biến tại Sen Hotel Group

Bạn làm việc tại Sen Hotel Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Sen Hotel Group

Sen Hotel Group

Click để đánh giá