Mô tả công việc
Primary Objective:
- Process accounting for tenants at the store
- Manage and keep the facility safe, secure and comfortable
- Manage several expenses
Key Activities:
- Admin
- Facility Management
- Others
Roles and responsibilities:
Admin:
•Manage tenant employee information.
•Implement orientation for new tenant employees.
•Manage facilities for tenant employees.
•Carry out daily and monthly tasks to determine sales, rents, and expenses
Facility Management
•Check and coordinate tenants for disaster prevention with the third party.
•Check and coordinate tenants to ensure hygiene standards with the third party
•Support Supervisor's work
Others: perform other tasks as assigned by Supervisor
Yêu cầu công việc
•Bachelor Degree (Business Administration, Economics or relevant fields)
•At least 1 year of experience in relevant fields.
•Good computer skills (especially Excel)
•Good analytical skills
•Good communication skills
•Experience in Accounting is preferred
Quyền lợi được hưởng
Lương cạnh tranh, chế độ bảo hiểm đầy đủ |
Tăng lương hàng năm |
Phụ cấp: đi lại, ăn uống, chuyên cần |
Thưởng tháng lương thứ 13, doanh số hàng tháng, kết quả làm việc hàng năm, nhân viên xuất sắc |
Thêm gói bảo hiểm chăm sóc sức khỏe |
Chiết khấu mua hàng dành riêng cho nhân viên |
Du lịch, các hoạt động thể thao - giải trí sôi nổi của Công đoàn |
Nhiều chương trình đào tạo trong & ngoài nước |
Cơ hội thăng tiến rộng mở |
Tọa lạc tại một trong những khu phố đặc trưng và nổi bật nhất của trung tâm Thành Phố Hồ Chí Minh, bạn sẽ tìm thấy một nơi lưu trú vượt qua sự mong đợi. Với dịch vụ và phong cách của một khách sạn sang trọng, kết hợp với sự tiện lợi của một căn hộ đầy đủ dịch vụ đi kèm, bạn sẽ khám phá một nơi giao thoa hài hòa trong phong cách sống.
SILA URBAN LIVING – Nơi giao thoa hài hòa trong phong cách sống.