Mô tả công việc
GENERAL MISSION:
•Responsible for the accurate dissemination of information in coordinating the activities of the floors and Front Office. And vice versa and other departments of the hotel guests.
•To ensure efficiency in its performance by providing reliable information and highly responsible follow-ups.
•To assist in administration for Housekeeping operations.
•Maintain proper communications, coordination with guest, employee outside/inside department particularly Front Office and Engineering.
•Greets and be courteous to all guests and colleagues, use eye contact and always offer assistance.
RESPONSIBILITIES AND MEANS:
•As the center of communication, responsible for receiving incoming calls from guest,in/out of department and convey it through proper channel.
•To provide a courteous and professional service at all times.
•Log down all information received with the name of caller and information.
•Communicates with person concerned on matter of the hotel, especially guestrooms, public area, linen and laundry sections.
•Write down in logbook all unusual things such as:
- Extra item issued to the guest.
•Issues/receives floors and public area keys and make sure that the issuance/return control logbook is signed by the person concerned.
•Controll stationary, Office’ equipments and guests’ loan items.
•Complete daily and monthly reports that assigned to her by the superior on time.
•Have a complete understanding of the Hotel’s policy related to fire, safety and health.
•Follow the rules and regulations of the Department and Hotel
•Perform other duties that maybe assigned to him/her by the superior.
TECHNICAL RESPONSIBILITIES
•To attend to guests’ needs and complaints properly.
•Responsible for the cleanliness of the work area.
•Keep files and record in good order to enable to locate information as requested.
•To provide service and information to hotel’s guests.
•To check all department keys.
•Record daily activities and events in her logbook for the Executive Housekeeper, Assistant Housekeeper and Supervisors’ information.
•Coordinate with floor supervisors necessary information related to housekeeping operations.
•File reports including discrepancy report, fit, group blocking, complementary order, GSA assignment sheet and housekeeping status reports.
ADMINISTRATIVE RESPONSIBILITIES
•Received, record, store and release Lost/Found items.
•Typing Department’s documents such as: working schedule, attendance sheets, etc…
•Record all incoming and outgoing calls in the logbook.
•Performs special duties as required by Executive Housekeeper.
COMMERCIAL RESPONSIBILITIES
•By the way she presents herself both on the telephone and in person she plays an important role in creating an excellent image of the hotel.
HUMAN RESOURCE RESPONSIBILITIES/ TRÁCH NHIỆM NHÂN SỰ
•Pass all employees’ complaints and comments to Executive Housekeeper. To maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all time.
•To maintain good working relationships with colleagues and all other departments.
Quyền lợi được hưởng
• Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
• Develop your talent through learning programs by Academy Accor.
• Opportunity to grow within your property and across the world!
• Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities
Yêu cầu công việc
Demonstrated ability to effectively interact with customers, staff, and third parties regarding the hotel, brand, and company.
Ability to read and write in English.
Certifications: Degree in Hotel Management, Housekeeping, or a related field.
Experience: 1 year of relevant experience required.
Yêu cầu hồ sơ
Hồ sơ gửi về: Khách sạn Pullman Vung Tau-15 Thi Sách ,P. Thắng Tam, TP Vũng Tàu.
Telephone : 0254.3551.777 Ext : 5605 or hotline : 0901.609.604 (Ms. Ngân)
Note : Please contact T&C for job application form
Khởi nghiệp từ một công ty dệt nhỏ ở tỉnh Thái Bình, thuộc miền Bắc Việt Nam năm 1985. Chỉ trong 30 năm hoạt động, Tập đoàn BITEXCO đã phát triển lớn mạnh, trở thành một trong những tập đoàn kinh tế đa ngành hàng đầu tại Việt Nam, hoạt động trong các lĩnh vực: Sản xuất nước khoáng, đầu tư và kinh doanh bất động sản, thủy điện, đầu tư xây dựng và phát triển hạ tầng giao thông, đầu tư tài chính, đầu tư khai thác khoáng sản, dầu khí,… Hiện Tập đoàn có hơn 3,000 cán bộ, công nhân viên với trụ sở tại thủ đô Hà Nội cùng các văn phòng tại thành phố Hồ Chí Minh và tỉnh Thái Bình.
BITEXCO bắt đầu đa dạng hóa ngành nghề từ năm 1997 bằng việc mở rộng, đầu tư sản xuất nước khoáng. Với phương châm cung cấp những sản phẩm và dịch vụ có chất lượng cao đến khách hàng, Tập đoàn đã mạnh dạn đầu tư máy móc thiết bị hiện đại để xây dựng và phát triển thương hiệu “Vital” trở thành nhãn hiệu nước khoáng đầu tiên tại Việt Nam được sản xuất theo công nghệ của Ý đạt tiêu chuẩn chất lượng khắt khe của Châu Âu.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1985
Mission
- Theo đuổi sự hoàn hảo.Sự hoàn hảo mà chúng tôi theo đuổi không chỉ thể hiện trong năng lực chuyên môn mà còn trong cả tư cách đạo đức của từng thành viên từ cấp lãnh đạo cao nhất, các lãnh đạo cấp trung đến toàn thể cán bộ nhân viên Tập đoàn. Sự hoàn hảo là điều kiện tiên quyết của vị trí tiên phong trong nền kinh tế cạnh tranh và hội nhập ngày nay.Cẩn trọng lựa chọn đối tác.Có trách nhiệm xã hội cao.Xem nguồn nhân lực là tinh hoa của Tập đoàn