Các phòng ban đang tuyển dụng tại The Anam Resort

Du lịch, khách sạn
An ninh - Bảo vệ
Lao động có tay nghề và sản xuất
Hành chính
Tài chính - Kế toán
Quản lý sản phẩm & dự án
Vận tải
Nghệ thuật - Thiết kế
Chăm sóc sức khỏe
Marketing/ Truyền thông
Buôn bán/ Kinh doanh

Việc làm The Anam Resort

Cập nhật 10/10/2025 23:41
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
The Anam Resort
Guest Service Supervisor/ Giám sát Lễ tân
The Anam Resort
90 việc làm 2 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 06/03/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/03/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Cam Lâm - Khánh Hòa

Mô tả công việc

• Read daily arrival and departure report, Duty Manager logs and any updated hotel information

• Taking care of VIPs guest from pre-arrival to departure by inspecting room, welcoming, getting feedback during stay, farewell, preparing amenity etc

• Assist in facilitating smooth and pleasant check-out by conducting billing check prior to VIP departure

• Preview following days VIP arrivals and prepare the arrivals

• Preparing and checking all VIP folder including registration card, key card registration card and welcome kit

• Keep a visible and active presence in the lobby and communitcate with guests in the resort

• Familiar with the hotel’s policies and procedures, product, service, rates, special events, city and local information and promotes such whenever possible

• Aware and familiar with measures and procedures to follow during emergency situations

• Assist in promoting and upselling the resort’s products and services

• Ensures that all repeat guests are received personalized service and recognition upon arrival

• Handles guest’s complaint or requests to ensure immediate follow up

• Make courtesy calls, provide assistance and arrange amenity for illness guest.

• Check the guest birthday list on daily basis for preparation of birthday cards and cakes to guests

• General understanding of the Front Office and House Keeping operations in regards to guest accommodation

• Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.

• Other tasks shall be assigned by management team.-

Quyền lợi được hưởng

- Annual leave / year / Nghỉ phép năm

- Birthday leave / Nghỉ ngày sinh nhật

- Public holidays allowance / Thưởng lễ

- Service charges / Phí phục vụ

- 13th month salary / Lương tháng 13

- Yearly bonus / Thưởng hàng năm

- Annual health check / Khám sức khỏe định kỳ hàng năm

- Accident insurance / Bảo hiểm tai nạn

Yêu cầu công việc

  • Responsible for welcoming guests, handling their complaint and queries, making their stay as comfortable and enjoyable as possible. VIP room / villa inspection in order to achieve guest’ satisfaction
  • Make it memorable by being knowledgeable, sharing stories and showing your style to create moments that make people feel special.
  • Excellent communication skills to both external and internal guests
  • Able to speak, read and write English
  • Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System
  • Diploma or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent
  • 1 year experience in front office / guest services operations / customer service preferred, or an equivalent combination of education and experience.

Yêu cầu hồ sơ

Contact Us:

Tel: 02583 989 495

Hotline: 0911 899 258 Zalo

Ad: Lot D3, Cam Ranh pennisula, Cam Hai Dong, Cam Lam, Khanh Hoa



Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

The Anam Resort
The Anam Resort Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:

The Anam là khu nghỉ dưỡng bãi biển theo phong cách thuộc địa năm sao đầu tiên ở Việt Nam – nơi tôn nghiêm sự sang trọng đương đại gợi nhớ về những ngày xa xưa. Từ kiến trúc và thiết kế, đến từng chi tiết nhỏ nhất, du khách sẽ có cảm giác như đang du hành về thời cuối thế kỷ 19 hoặc đầu thế kỷ 20.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2009

Mission

  • Từ kiến trúc và thiết kế, đến từng chi tiết nhỏ nhất, du khách sẽ có cảm giác như đang du hành về thời cuối thế kỷ 19 hoặc đầu thế kỷ 20.

Những nghề phổ biến tại The Anam Resort

Bạn làm việc tại The Anam Resort? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo The Anam Resort

The Anam Resort

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo