Mô tả công việc
Because of business demand, we are in need of recruiting 01 Sales Officer in AEON MALL Binh Tan or AEON MALL Tan Phu Celadon.
- Work location: AEON MALL Binh Tan (No.01, Street 17A, Quarter 11, Binh Tri Dong B Ward, Binh Tan District, HCMC)/ AEON MALL Tan Phu Celadon (30 Tan Thang, Son Ky Ward, Tan Phu District, HCMC)
- Working time: Average 5 days/week and in shift (A shift 8:30 AM - 5:30 PM & C shift 1:30 PM - 10:30 PM, about 5-7 C shifts per month), 2 OFF days/week not fixed on weekends, some shifts on public holidays
Job summary:
Follow business & operation of tenants in shopping mall. Provide timely support to improve sales performance/ operation of tenants to achieve company targets.
Detailed job description:
1. Keep track of tenants' sales and support if needed to achieve the Category's target and complete daily tasks including controlling tenants' image and service based on company policy (25%);
2. Make category monthly reports, store manager reports, and other reports requested by Supervisors (15%);
3. Encourage and persuade tenants to contribute value to Mall's programs to ensure a win-win relationship (15%);
4. Collect tenants' information (promotions, activities, sales operations...) to implement tenants' push sales and optimize their sales as well as reach more customers (10%);
5. Support and prepare for campaigns, sales events as assigned by Supervisor while cooperating with agency and suppliers of the events on time as scheduled (10%);
6. Handle paperwork and document related to tenants, suppliers, and agencies on time (10%);
7. Patrol and frequently check tenants to ensure tenants follow AM's standard services, performance, and revenue (10%);
8. Other tasks as assigned by upper level (5%).
Yêu cầu công việc
2. Candidates with 1 - 2 years of experience in Sales, Customer Service, or related fields are preferred;
3. Good at both spoken and written English and Vietnamese;
4. Good at Microsoft Office;
5. Have analyzing and customer focus mindset;
6. Good at teamwork and coping with stress;
7. Willing to work in shift.
BENEFITS
+ 2 days-off per week.
+ 14 annual leave days per year.
+ Birthday leave with present.
+ 5 sick leave days per year with full pay.
+ Additional health insurance 24/7.
+ Training and development opportunities.
+ Annual team-building and company trip.
+ Annual health check.
+ Bonus and salary review once per year (depend on Company business and staff work performance).
+ Have a chance to work in No. 1 Shopping Mall developer in Vietnam.
+ Professional and dynamic work environment.
Quyền lợi được hưởng
Clear policies and benefits for employees
Đào tạo
Opportunities to be trained and instructed by experienced leaders
Khác
Work with friendly & supportive colleagues and leaders
Công ty TNHH T.H.I. Group Việt Nam là một trong những thành viên của Tập đoàn T3EX, là công ty logistics đầu tiên tại Đài Loan niêm yết trên sàn OTC! T3EX hiện có hơn 1.500 nhân viên trên toàn thế giới,
Chúng tôi liên tục cập nhật kiến thức mới nhất về quản lý và đổi mới, đồng thời phát triển các dịch vụ mới; và chúng tôi nỗ lực trở thành công ty tốt nhất trên thị trường, chúng tôi chủ động xây dựng mạng lưới logistics toàn diện, cung cấp các dịch vụ tùy chỉnh cho khách hàng, cùng nhau phát triển mạnh mẽ hơn.
THI đã mở rộng thành công phạm vi dịch vụ của mình từ dịch vụ giao nhận vận tải biển truyền thống sang hiện bao gồm đầy đủ các dịch vụ logistics của bên thứ ba. Với hơn 30 năm kinh nghiệm, THI đã thiết lập được mối quan hệ lâu dài và ổn định với nhiều hãng vận tải trong nước và toàn cầu và nhận được sự hỗ trợ toàn diện của hơn 200 đối tác trên toàn thế giới. Dịch vụ của chúng tôi: 1. Dịch vụ logistics nội địa 2. Dịch vụ logistics chuyên nghiệp của bên thứ ba 3. Quản lý chuỗi cung ứng và dịch vụ tùy chỉnh 4. Logistics thương mại điện tử
Hiện tại, tại Việt Nam, chúng tôi có 4 văn phòng:
- Hồ Chí Minh: Tầng 7, Số 9, Đinh Tiên Hoàng, Quận 1, TP.HCM
- Hải Phòng: Phòng 509B, Tầng 5, TD Business center, 20 Lê Hồng Phong, Ngô Quyền, Hải Phòng
- Hà Nội: Tầng 6, Tòa nhà Đào Duy Anh, Số 9 Đào Duy Anh, Đống Đa