Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Key Accountabilities
Quality Assurance (80%)
- Build up and implement the Quality Assurance procedures for Call Center (CC).
- Assure CC is operated and provides services following procedures and guidelines.
- Early detect/ inspect issues related CC operations, then propose appropriate action plans to correct and fix issues, implementing service recovery and prevent the issue recurrence in the future.
- Conduct training/ refresh training for CC staff.
- Create standard works for CC’s staff and make sure them follow and apply on their daily work.
- Co-operate with relevant Departments on improving customer services at Call Center.
Back-up force for CC in daily work (10%)
- Plays the roles of back-up force for CC when needed, support CC’s staff to handle the customer‘s complaints
Others (10%)
- Join as a key member in CC’s activities, projects…
- Contribute to maintain professional office environment by ensuring compliance with company policies (labor regulations, office rules, dress code, working time etc.)
- Positively recommend changes in workflow to increase service quality, decrease paperwork and turn-around time.
- Perform other tasks as assigned by managers from time to time
Benefit
- Competitive salary (100% salary during probation).
- Bonus: 13th-month salary and the performance-based bonus of up to 30% of the total annual package.
- Full social insurance, personal accidental & health care insurance, group life insurance (death and dismemberment).
- Provide an advanced Health Medical pre-check-up from the 1st week of your probation.
- Gifts for new comers and on special occasions
- Modern facilities in the spacious office
- 15 Annual leaves
Yêu Cầu Công Việc
- Graduated University/ College
- At least 3 years’ experience in CS of Life insurance company. Experience in QA is an advantage.
- Good customer services experience, esp. at Call Center
- Demonstrate accuracy and thoroughness. Work in an organized manner.
- Effective communication skills: writing, speaking and listening.
- Ability and willingness to learn and adapt to the company working environment.
- Ability to contribute to a productive work environment: positive, team-oriented, customer-oriented.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Video Tuyển Dụng
Thành lập từ năm 1955, YCH Group là một tập đoàn dẫn đầu trong việc cung cấp dịch vụ quản lý chuỗi cung ứng trọn gói và là đối tác về logistics cho một số công ty lớn trong lĩnh vực kỹ thuật cao/ điện tử, hóa chất/ chăm sóc sức khỏe và công nghiệp hàng tiêu dùng trên thế giới.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm xã hội, BH Y tế,
- BH thất nghiệp theo luật định.
- Bảo hiểm sức khỏe 24/7;
- Bảo hiểm tai nạn 24/24;
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
- Party
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 1955, YCH Group là đối tác chuỗi cung ứng tích hợp đầu cuối hàng đầu cho một số MNC lớn nhất thế giới và các công ty tăng trưởng đầy tham vọng, bao gồm Dell, Motorola, Samsung, LG, Exxon Mobil, Unilever, LVMH và Royal FrieslandCampina
Mission
Tập trung vào việc nâng cao năng suất và tính bền vững cho khách hàng, bộ giải pháp độc quyền đã giành giải thưởng của YCH là những giải pháp tốt nhất trong các cụm ngành từ tiêu dùng và điện tử đến hóa chất và chăm sóc sức khỏe. Là người ủng hộ mạnh mẽ sự đổi mới, YCH được công nhận với cách tiếp cận 7PLTM trong việc tích hợp liền mạch chiến lược chuỗi cung ứng với quá trình thực thi.
Review YCH-Protrade
Người tốt, không có nhiều tiến bộ.
Văn phòng nhỏ, nhịp độ nhanh, quy trình hợp lý. Ban quản lý cần cung cấp đào tạo.
YCH - Đồng nghiệp vui vẻ, nhưng sếp quản lý quá chặt chẽ, lương thấp.