Vietnam Post Logistics is a leading provider of comprehensive logistics and supply chain solutions, seamlessly connecting businesses across Vietnam and the world. With an established global network and a team of experienced professionals, we offer an unrivaled portfolio of services to meet the diverse needs of our clients.
Responsibilities:
- Proactively identify, acquire, and maintain a strong customer base.
- Develop and expand business opportunities for import and export freight forwarding services between Vietnam and international destinations.
- Provide detailed information about agents to customers and detailed information about shipment details to agents.
- Track shipments from the moment they are loaded onto ships or aircraft until they arrive at the port or airport.
- Review costs, adjust if necessary, and notify customers of shipments upon receipt of notification from the Documentation department.
- Provide customer support.
Qualifications:
- Bachelor's degree in International Trade, Transportation, or Economics.
- At least 1 year of experience as an Ocean/Air Freight Sales Representative.
- Experience in customer service; ability to negotiate with customers and subcontractors.
- Dynamic, creative, and eager to learn.
Benefits:
- Competitive salary commensurate with experience.
- 30% bonus on excess profit.
- Meal allowance, annual vacation, and bonuses for major holidays and project rewards.
- Opportunity to work in one of the few logistics companies that can provide 4PL services to customers, from procurement to last-mile delivery to consumers, combined with appropriate financial solutions.
- The company has good relationships with shipping lines and competitive prices in the market.
- Work in a reputable company with strong human and financial resources.
- The company has a network of post offices in 63 provinces and cities, combined to exploit potential customers in localities.
Working Hours:
- (8:00 AM - 6:00 PM) Monday - Thursday and (8:00 AM - 5:00 PM) Friday
Work Location:
No. 5 Pham Hung, My Dinh 2, Nam Tu Liem, Hanoi
Contact:
Mail: [email protected]
Phone: 091.567.4539 (Ms. Thao - HR Department)
Thành lập từ năm 1955, YCH Group là một tập đoàn dẫn đầu trong việc cung cấp dịch vụ quản lý chuỗi cung ứng trọn gói và là đối tác về logistics cho một số công ty lớn trong lĩnh vực kỹ thuật cao/ điện tử, hóa chất/ chăm sóc sức khỏe và công nghiệp hàng tiêu dùng trên thế giới.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm xã hội, BH Y tế,
- BH thất nghiệp theo luật định.
- Bảo hiểm sức khỏe 24/7;
- Bảo hiểm tai nạn 24/24;
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
- Party
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 1955, YCH Group là đối tác chuỗi cung ứng tích hợp đầu cuối hàng đầu cho một số MNC lớn nhất thế giới và các công ty tăng trưởng đầy tham vọng, bao gồm Dell, Motorola, Samsung, LG, Exxon Mobil, Unilever, LVMH và Royal FrieslandCampina
Mission
Tập trung vào việc nâng cao năng suất và tính bền vững cho khách hàng, bộ giải pháp độc quyền đã giành giải thưởng của YCH là những giải pháp tốt nhất trong các cụm ngành từ tiêu dùng và điện tử đến hóa chất và chăm sóc sức khỏe. Là người ủng hộ mạnh mẽ sự đổi mới, YCH được công nhận với cách tiếp cận 7PLTM trong việc tích hợp liền mạch chiến lược chuỗi cung ứng với quá trình thực thi.
Review YCH-Protrade
Quy trình lộn xộn, nhân viên chưa rõ năng lực (RV)
Người tốt, không có nhiều tiến bộ.
Văn phòng nhỏ, nhịp độ nhanh, quy trình hợp lý. Ban quản lý cần cung cấp đào tạo.