Các phòng ban đang tuyển dụng tại Bouygues Construction IT Vietnam

Công nghệ thông tin
Kỹ thuật
Quản lý sản phẩm & dự án
Dịch vụ khách hàng
Giáo dục

Việc làm Bouygues Construction IT Vietnam

Cập nhật 13/03/2025 21:53
Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
Bouygues Construction IT Vietnam
Trưởng ban Phát triển hệ thống phân phối (RTM Manager) - Toàn quốc
Bouygues Construction IT Vietnam
24 việc làm 92 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 18/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 18/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 7 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh
- Nghệ An
- Nam Định

Phúc lợi

  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo

Mô tả Công việc

1. Strategies:

• Execute an RTM Roadmap aligned to sales growth initiatives.

• Ensure alignment with channel partners on integrated RTM model and driving RTM execution. Manage interactions with distributors in RTM Capability & Infrastructure.

• Align and cooperate with ASM, RSM to roll out and deploy RTM initiatives.

• Lead the implementation & transfer of best practices in RTM across territories.

• Coordinate the RTM activities and adjust routes to meet customer needs, improve efficiencies, and ensure appropriate controls & reporting are in place to meet statutory & company requirements.

• Analyze, evaluate and assist Sales Team to develop and deploy right RTM.

2. Sales:

• Understanding of Nielsen Data and building the RTM strategy based on the key observations; analyze information and insights against KPIs at a Territory level.

• Drive continuous business improvement in the secondary sales to optimize route productivity and cost efficiencies.

• Sales data analysis & competitor benchmarking.

3. Distributor management:

• Propose goals and KPIs for distributor activities and track ongoing results.

• Analyze distribution matrix and territory mapping to address growth/ expansion opportunities, provide suitable solutions/ RTM models to improve (strengthening, expanding, trade segmentation, outlet classification, routing, re-routing…).

• Analyze and evaluate distributors’ operation profitability (Distributor Assessment), align with Sales Management Team and Distributors on remedial Improvement Plans and Development Plans for 1-3 years where applicable. Follow up implementation and improvements of Sales Team and Distributors.

• Contribute in shaping distributor strategy/planning: classification/ segmentation and trade terms to strengthening strategic partnership with distributors.

• Support Distributor's adherence to trading terms & develop distributor logistics capability in terms of infrastructure, processes and systems.

• Review and optimize Distributor Management Process (open/close, including distribution requirements i.e warehousing, route coverage, tools, finance, back office systems, organizational structure; new route, merging route…), cascade and follow up.

• Assess training needs at distributor level and provide inputs to trade development team - distributor development program.

4. Other accountabilities:

• Work closely with Sales Cap, Trade Marketing, MT to have better alignments related to distribution system, and leverage the system for business growth.

• Budget management.

• Join sales automation projects.

Yêu Cầu Công Việc

1. Education/Professional Qualification:

• University graduate major in Business/Marketing or equivalent

2. Experience:

• Experience: 3-5-year experience in a similar position, nationwide scope, ideally in milk or FMCG e.g drinks/tobacco...

• Experienced in developing new RTM models/ initiatives as an advantage

3. Skills:

• Excellent commercial sense

• Excellent analytical and strategic thinking skills

• Good planning, implementation and presentation

• Excellent sales orientation mindset and strong collaboration skills,

• Ability to convince/influence on VP Sales, SD, RSM, ASM and Distributors

• Fluent communication in both Vietnamese & English

• Project management

• Data handling & analyzing

4. Personality:

• Proactive, self-starter

• Pragmatic problem solving in complex/ambiguous situations

• Highly motivated, energetic, enthusiastic and team oriented

• Strong team player

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Bouygues Construction IT Vietnam
Bouygues Construction IT Vietnam Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:

Bouygues Construction IT - BYCN IT là chi nhánh CNTT của Bouygues Construction, một công ty toàn cầu trong lĩnh vực xây dựng, công trình dân dụng, năng lượng và dịch vụ. Bouygues Construction hoạt động ở tất cả các khâu trong chuỗi giá trị của dự án: tài chính, thiết kế, xây dựng và quản lý cơ sở vật chất (vận hành và bảo trì).

Sứ mệnh của chúng tôi là cung cấp cho các thành viên của Bouygues Construction các dịch vụ CNTT chất lượng cao phù hợp với doanh nghiệp của họ và triển khai các giải pháp để cải thiện giao tiếp và cộng tác giữa mọi người thông qua mạng lưới toàn cầu. Chúng tôi có văn phòng tại Pháp, Maroc và Việt Nam.

Bouygues Construction IT Vietnam - BYCN IT VN có văn phòng tại Thành phố Hồ Chí Minh từ năm 2011. Chúng tôi có khoảng 70 cộng tác viên khéo léo, có trình độ ngoại ngữ vững chắc về tiếng Pháp, tiếng Anh và kinh nghiệm vững chắc để xây dựng và nâng cao hệ sinh thái Bouygues Construction bền vững và tốt đẹp hơn.

Những nghề phổ biến tại Bouygues Construction IT Vietnam

Bạn làm việc tại Bouygues Construction IT Vietnam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Bouygues Construction IT Vietnam

Bouygues Construction IT Vietnam

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo