Mô tả công việc
- Check figures, postings, and documents for accuracy.
- Organize, secure, and maintain all files, records, cash and cash equivalents in accordance with policies and procedures.
- Record, store, access, and/or analyze computerized financial information.
- Classify, code, and summarize numerical and financial data to compile and keep financial records, using journals, ledgers, and/or computers.
- Prepare, maintain, audit, and distribute statistical, financial, accounting, auditing, or payroll reports and tables.
- Complete period-end closing procedures and reports as specified.
- Prepare, review, reconcile, and issue bills, invoices, and account statements according to company procedures.
- Follow-up and resolve past due accounts and vendor invoices until payment in full is received or resolved.
- Coordinate tasks and work with other departments; serve as a departmental role model or mentor; assign and ensure work tasks are completed on time and that they meet appropriate quality standards.
- Report work related accidents, or other injuries immediately upon occurrence to manager/supervisor.
- Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets.
- Speak with others using clear and professional language; prepare and review written documents accurately and completely; answer telephones using appropriate etiquette.
- Develop and maintain positive working relationships with others; support team to reach common goals; listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Quyền lợi được hưởng
- Get competitive salary / Mức lương cạnh tranh
- Work 5 days per week - 2 days off per week/ Làm 5 ngày - nghỉ 2 ngày/ tuần.
- To be entitled to the prescribed insurance, including health insurance, social insurance, and unemployment insurance/ Được hưởng các chế độ bảo hiểm theo quy định, bao gồm bảo hiểm y tế, bảo hiểm xã hội, bảo hiểm thất nghiệp.
- Receive training and training for career development/ Tham gia các khóa đào tạo và phát triển sự nghiệp.
- Provided 01 meal/ shift, free parking motorbike, etc/ Được cung cấp 01 bữa ăn/ ca, gửi xe máy miễn phí,.
- Anual leave day/ Phép năm
- 13th month salary/ Lương thưởng tháng 13.
Yêu cầu công việc
- Education High school diploma/G.E.D. equivalent
- Related Work Experience At least 1 year of related work experience
- Supervisory Experience No supervisory experience is required
Yêu cầu hồ sơ
- Please send your updated CV via Hotel Job or email Human Resources.
- Fanpage: Human Resources - Sheraton Can Tho
- Hoteljob: https://www.hoteljob.vn/gian-tuyen/32467-sheraton-can-tho
- Linkedin: https://www.linkedin.com/company/sheraton-can-tho-careers/
- Hotline: 02923 761 888
Công Ty Sơn 4 ORANGES với quy mô trên 1000 nhân sự (100% vốn nước ngòai) là Công ty lớn nhất trên Thị trường Ngành Sơn Tại Việt Nam và Khu Vực Đông Nam Á với các nhãn hiệu nổi tiếng như: EXPO, SPEC, MYKOLOR, BOSS,...
Công ty 4 Oranges Co., Ltd là công ty 100% vốn đầu tư nước ngoài thuộc tập đoàn ASIA LEADER INTERNATIONAL INVESTMENT.
Xác định Việt Nam là thị trường giàu tiềm năng và là nền tảng để phát triển sang các nước trong khu vực. Trong năm 2004, Công ty 4 Oranges đã đầu tư dây chuyền công nghệ hiện đại với công suất sản xuất 100 triệu lít sơn và 60 ngàn tấn bột trét mỗi năm, kinh phí 14,5 triệu USD tại Khu Công Nghiệp Đức Hòa 1, tỉnh Long An, đây là một trong ba nhà máy sản xuất sơn lớn nhất Đông Nam Á hiện nay.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
Chính vì thế, sơn MYKOLOR, SPEC, BOSS, EXPO do công ty 4 Oranges sản xuất luôn được giới chuyên môn, kiến trúc sư, kỹ sư, thầu thợ chuyên nghiệp sử dụng và đánh giá cao.