Mô tả công việc
Participate in cross- functional meetings to review information received from operational support functions- Training, HR, Quality, WFM, IT- and partner to define action plans that resolve issues and drive continuous improvement.
Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly, and monthly basis.
Develop and implement strategies to optimize operational efficiency, including process improvements, resource allocation, and workforce management.
Manage the day- to- day operations and ensure delivery of all client KPIs and targets.
Making sure all team members are actively involved and work closely to achieve team and individual KPIs.
Create a positive work environment through employee engagement; resolve employee relation issues in a professional and timely manner.
Conduct regular one- on- ones with direct reports to review individual performance, and the performance of their team and offer ongoing developmental coaching.
Responsible for monitoring agents in terms of quality and quantity to meet operational requirements from Clients.
Attending to ad- hoc tasks as assigned by the Senior Operation Manager/General Manager or Client.
Attending Weekly Meetings with Clients to share insights and highlights of operations.
Yêu cầu công việc
Minumum 2 years of experience as an Operations Manager or in a similar role.
Fluency in Korean (equivalent to TOPIK 5) is mandatory.
Experience in E- Commerce, Retail is preferred.
Exceptional communication skills, both verbal and written, with the ability to interact effectively with customers, team members, and stakeholders.
Proficiency in English communication is an advantage.
Ability to thrive in a fast- paced and dynamic environment, managing multiple priorities and deadlines.
Excellent analytical and problem- solving abilities, with a track record of driving process improvements and achieving operational efficiency.
Willingness to work a flexible schedule.
In- depth knowledge of contact center operations, including workforce management, quality assurance, and performance metrics.
Strong leadership skills with the ability to motivate and inspire a diverse team.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm, CLB thể thao
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-18 00:40:02
Công ty Cổ phần An Ninh Mạng Việt Nam (VSEC) là tổ chức uy tín trong lĩnh vực an toàn thông tin. Chính thức hoạt động từ năm 2009 nhưng VSEC đã có hơn 16 năm phát triển cùng một đội ngũ kỹ sư bảo mật đầy đam mê, nhiệt huyết, chuyên cung cấp những giải pháp an toàn thông tin hiệu quả cùng những sản phẩm công nghệ cao cho thị trường trong và ngoài nước.
Chính sách bảo hiểm
- Hưởng chế độ chính sách BHYT
- Hưởng BHXH
Các hoạt động ngoại khóa
- Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động, thân thiện
- Team building
Lịch sử thành lập
- Công ty cổ phần an ninh mạng Việt Nam - VSEC chính thức hoạt động từ năm 2009
Mission
- VSEC tạo ra môi trường nghiên cứu bảo mật thông tin đẳng cấp thế giới, phát triển tinh thần và vật chất cho thành viên trên
Review VSEC
Con người và văn hóa nơi đây cực tệ, giả tạo và thảo mai. (RV)
Lãnh đạo thì bóc lột sức lao động. đồng nghiệp thì toàn mấy đứa ko ổn, văn hóa ma mới bắt nạt ma cũ
Công ty rao giảng đạo lý doanh nghiệp thì hay, nma chế độ thì ko có gì