Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
• Provide day-to-day technical support to end users and ensure the smooth running of computers, network devices, and printers.
• Troubleshoot and resolve end-user application issues, maintain and update technical support documentation.
• Handle asset management, maintain inventory, and liaise with vendors.
• Maintain and monitor office network infrastructure, IT security and antivirus tools.
• Other duties include performing first-level troubleshooting and support for scheduled server backups, system monitoring and reports.
• Implement activities and train employees on information security.
• Monitor networks, databases, and computer systems and create a risk management plan for IT systems.
• Perform security updates and build firewalls and other security features, and assessing security practices and procedure
Yêu Cầu Công Việc
- Must have
• Minimum 1-2 years of relevant experience operating in a similar role.
• Knowledge of computer hardware, software, and OS (Windows, Linux and Mac)
• Understanding of TCP/IP, IP addressing and LAN technology including switching and routing fundamentals
• Hands-on experience in Windows server administration and basic knowledge in Linux server administration is a plus.
• Experience implementing ISO27001 or have information security certificates is a plus.
• Professional Qualification - Microsoft Certified/CCNA is a plus.
• Knowledge of basic setup and configuration of Cisco devices such as firewall, switch, IP phones, wireless controller and access points is a plus.
• Competent at documenting standard operating procedures and knowledge articles
• Ability to cover after-office hours and weekend support if there are any infrastructure issues or activities.
• Enthusiastic and willing to learn in a fluid and fast-paced environment
2. Nice to have
• Passionate in IT technology and wants to make a difference with technology solutions.
• Good interpersonal and communication skills to interact effectively at all levels.
• Strong analytical and troubleshooting skills
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Atomi Digital (Atomi Digital) là nhà cung cấp các giải pháp Công nghệ Tài chính và Dịch vụ Công nghệ thông tin. Atomi Digital phát triển với định hướng mang tới cho khách hàng các dịch vụ Tài chính, Công nghệ hiện đại nhằm nâng cao năng lực cạnh tranh, khẳng định vị thế trên thị trường.
Đặc biệt, Atomi Digital đã được lựa chọn là đối tác hợp tác lâu dài trong việc cung cấp giải pháp công nghệ trong việc xây dựng phát triển Ngân hàng số và Hệ sinh thái thanh toán không dùng tiền mặt cho một số Ngân hàng như LienVietPostBank và Sacombank.
Chính sách bảo hiểm
- BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của pháp luật hiện hành
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch, teambuilding, khám sức khỏe, review lương thực hiện định kì 1 lần/năm
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 06/10/2017
Mission
Tầm nhìn: Định hướng trở thành nhà cung cấp các giải pháp Công nghệ Tài Chính và Dịch vụ Công nghệ thông tin hàng đầu Việt Nam, là đơn vị đứng đầu về năng lực triển khai các giải pháp công nghệ và chuyển đổi số trong lĩnh vực Thanh toán và Tài chính
Sứ mệnh: Tạo ra các sản phẩm, dịch vụ đầy tính sáng tạo, linh hoạt, đạt chuẩn quốc tế giúp giải quyết các vấn đề:
- Thu hút, phục vụ, giữ chân và bán chéo khách hàng
- Cải thiện quy trình vận hành
- Trao quyền cán bộ nhân viên
Cùng khách hàng số hoá để gặt hái thành công