Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
COMPANY OVERVIEW
Talentnet is now acknowledged as the leading HR consulting firm in the country, with nearly 20 years of experience in the local labor market. With the mission “Make a difference in the lives of every employee”, Talentnet is passionate about contributing to a better working life for Vietnamese employees through professional HR solutions designed to meet the diverse needs of Vietnamese and international clients.
We are looking for the candidate for Specialist - IT Support, located in Ho Chi Minh, Vietnam.
RESPONSIBILITIES
- Problem resolution may involve the use of diagnostics and help request tracking tools, as well as require that the individual give hands-on help at the desktop level.
- Evaluate documented resolutions and analyze trends for ways to prevent future problems.
- Field incoming help requests from end users via both telephone and work orders in a courteous manner.
- Prioritize and schedule problems. Escalate problems (when required) to the appropriately experienced technician.
- Record, track, and document the help desk request problem-solving process.
- Apply diagnostic utilities to aid in troubleshooting.
- Access software updates, drivers, knowledge bases, and frequently asked questions resources on the Internet to aid in problem resolution.
- Identify and learn appropriate software and hardware used and supported by the organization.
- Perform hands-on fixes at the desktop level, including installing and upgrading software, and configuring systems and applications.
- Perform maintenance facility and network system, including installing, upgrading firmware, and regular backup configuration.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree with major in IT, Computer Engineer, Computer Science
- 02 years of working experience in IT support
- The ideal candidate possesses a growth mindset, demonstrating a proactive approach to learning and improvement. S/he is resilient, open to feedback, and continuously seek opportunities to innovate and drive personal and team development.
- The ideal candidate embraces a One-Team mindset, prioritizing collaboration and unity across all departments. S/he fosters a culture of teamwork, mutual respect, and shared goals, ensuring that the success of the organization is achieved collectively.
- Customer Service Support
- Plans and balances a range of tasks, assignments, projects and resources. Can cope with conflicting demands without undue disruption in order to get things done.
- Familiarity with protocols like TCP/IP, HTTP, FTP, and DNS, which are fundamental for network communication.
- Ability to design and implement IP addressing schemes and subnetting to optimize network performance and security.
- Works collaboratively and functionally with (external) clients. Anticipates and responds to their needs and demands to provide excellent client service and establish effective and long-term sustainable relationships.
- Intermediate English
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Atomi Digital (Atomi Digital) là nhà cung cấp các giải pháp Công nghệ Tài chính và Dịch vụ Công nghệ thông tin. Atomi Digital phát triển với định hướng mang tới cho khách hàng các dịch vụ Tài chính, Công nghệ hiện đại nhằm nâng cao năng lực cạnh tranh, khẳng định vị thế trên thị trường.
Đặc biệt, Atomi Digital đã được lựa chọn là đối tác hợp tác lâu dài trong việc cung cấp giải pháp công nghệ trong việc xây dựng phát triển Ngân hàng số và Hệ sinh thái thanh toán không dùng tiền mặt cho một số Ngân hàng như LienVietPostBank và Sacombank.
Chính sách bảo hiểm
- BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của pháp luật hiện hành
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch, teambuilding, khám sức khỏe, review lương thực hiện định kì 1 lần/năm
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 06/10/2017
Mission
Tầm nhìn: Định hướng trở thành nhà cung cấp các giải pháp Công nghệ Tài Chính và Dịch vụ Công nghệ thông tin hàng đầu Việt Nam, là đơn vị đứng đầu về năng lực triển khai các giải pháp công nghệ và chuyển đổi số trong lĩnh vực Thanh toán và Tài chính
Sứ mệnh: Tạo ra các sản phẩm, dịch vụ đầy tính sáng tạo, linh hoạt, đạt chuẩn quốc tế giúp giải quyết các vấn đề:
- Thu hút, phục vụ, giữ chân và bán chéo khách hàng
- Cải thiện quy trình vận hành
- Trao quyền cán bộ nhân viên
Cùng khách hàng số hoá để gặt hái thành công
Review ATOMI DIGITAL
Miệng thì luôn bảo ưu ái nhân viên OS nhưng nợ tiền OT mấy tháng không trả
Cty ko có định hướng nên rất khó phát triển. Làm ở đây cảm giác bị thụt lùi, k tiến xa được
Công ty bé, quy trình nghiệp vụ rất vớ vẩn