Mô tả công việc
- Enhance guest experience through feedback collection, complaint resolution, and exceptional service programs.
- Improve efficiency by optimizing processes, managing staff, and using technology.
- Maintain quality by setting standards, conducting checks, and ensuring facility upkeep.
- Foster a culture of excellence by promoting high service standards and encouraging staff and guest participation in continuous improvement.
- Report regularly to management on quality outcomes, highlighting achievements, challenges, and areas for further improvement.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary
- Full service-charge in probation time
- Day off/week: 02 days (working time: 9hrs/day)
- Have health care and Insurance
- Opportunity to develop career path
- Transportation support for fuel or shuttle bus.
- Additional benefits according to company policy.
Yêu cầu công việc
- Has experience managing quality standards within a hospitality environment.
- Is proactive, detail-oriented, and passionate about delivering exceptional guest experiences.
- Is excellent in problem-solving abilities and can think critically to resolve issues.
- Has strong leadership skills and can collaborate effectively across departments.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Cổ phần Phần mềm Cyber Eye (Cyber Eye Technology) được thành lập ngày 16/12/2016.
Trải qua 6 năm hình thành và phát triển, vượt qua những khó khăn, thử thách, Cyber Eye đã khẳng định là đơn vị dẫn đầu thị trường trong lĩnh vực cung cấp giải pháp số hóa tài liệu.
Sứ mệnh của Cyber Eye là không ngừng nghiên cứu, phát triển công nghệ cao góp phần khẳng định vị thế của Việt Nam trên bản đồ Công nghệ thế giới. Kiến tạo môi trường làm việc đáng mơ ước, nơi các cá nhân được phát huy tối đa tài năng, nhiệt huyết để sáng tạo ra những sản phẩm, giải pháp công nghệ, góp phần chuyển đổi và nâng tầm Việt Nam.