Việc làm DIC

Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ DIC
Deputy Manager Support Center
DIC
21 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 15
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 15
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm/Trưởng phòng
Ngày đăng tuyển: 03/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 04/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Vietnam,Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

• Reporting directly to Support Center Manager of Support Centre performance

• Supporting Manager to monitor and manage team performance, to do engagement activities and events

• Supporting agent in handling serious complaint or any adhoc cases.

• Acts as back up manager while manager is out, providing relief assignments as required.

• Work closely with Digital Project team to provide requirements on Support Center digitalization/ execute testing/ understand new products/processes

• Manage day-to-day business issues in Support Center and liaise with customers where appropriate to ensure customer issues are properly resolved and customer satisfaction.

• Ensure all operation tasks of Support Center such as training and coaching for all agents, enhancing employee engagement, ensuring call service and system running smoothly

• Planning and arranging resources for every working shift to meet the requirements of customers and the KPI

• Preparing reports for upper management levels

• Supporting new joiners as mentor/buddy/trainer.

• Adapt to changing in system/service and keep all team members informed of changes in policies, procedures, and product update as well as customer campaigns.

• Undertake call-sampling check and call quality coaching of support center agents.

• Work with relevant stakeholders for Support Center related issues

• Perform all administrative job and follow up action required related to pending cases

Yêu cầu công việc

• Degree in Banking/Finance/Business

• Approximately 2-3 years of relevant experiences with Support Center/Contact Center and team management

• Experience in managing Training QA, handling complaint is required to be successful in this role

• A careful and hard working person displays patience and empathy.

• A highly organized and hard-working individual.

• Open mind and easily to connect with colleagues

• A knowledge expert to teach/mentor others.

Quyền lợi được hưởng

- Attractive income and annual salary increase consideration

- 13rd Salary Payment, performance bonus

- 15 days annual leave, private Medical Insurance for self and dependents

- Professional international working environment

- Fully enjoy the regimes and polices of leave and salary according to the labor law

Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Công ty cổ phần đầu tư DIC được thành lập cuối năm 2014, hoạt động trong lĩnh vực công nghệ vui chơi giải trí và thi công cơ điện với phương châm kinh doanh “Chất lượng, uy tín, tận tâm”. Với các ngành kinh doanh chính:

– Nhập khẩu và phân phối thiết bị vui chơi giải trí

– Tư vấn thiết kế, cung cấp lắp đặt hệ thông nước nóng trung tâm

– Tư vấn thiết kế công nghệ, cung cấp lắp đặt hệ thống công nghệ bể bơi, Jacuzzi, sauna, steam

– Tư vấn thiết kế công nghệ, cung cấp lắp đặt hệ thống xử lý nước sinh hoạt, RO, nước thải

– Tư vấn thiết kế công nghệ, cung cấp lắp đặt cơ điện hạ tầng cảnh quan

Với nền tảng là đội ngũ kỹ sư điện tự động hóa công nghiệp, môi trường dày dặn kinh nghiệm, DIC đã cung cấp cho khách hàng không chỉ sản phẩn chất lượng cao mà còn cung cấp cho khách hàng giải pháp công nghệ tốt nhất.

 

Những nghề phổ biến tại DIC

Bạn làm việc tại DIC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo DIC

DIC

Click để đánh giá