Chi tiết công việc
- Morning shift: 07:00 - 15:00
- Afternoon shift: 15:00 - 23:00
- Working schedule according to company arrangements
- Average working time 46.5 hours/week
- 2 days off/ week, 1 weekday and 1 weekend off.
- Support partners to handle order problems;
- Support customers using English, Korean and Vietnamese;
- Receive, investigate and resolve customer inquiries and complaints;
- Coordinate with departments in the company to support and solve customer problems, and improve the company's services;
- Manage and maintain customer information database;
- Other tasks as assigned by the manager.
- We only accept the CVs in English;
- English equivalent to Toeic 700-750, or IELTS 6.0-6.5 (fluent communication);
- Korean equivalent to Topik 3 (basic communication);
- Have a personal laptop;
- Good communication, self-discipline and responsibility for work;
- No experience is required, having experience is a plus;
- Age: Prefer under 25.
- Can work from home
- Attractive salary, bonus
- 13th month salary, annual salary review
- Monthly and quarterly gifts, team building activities...
- Vouchers on Capichi App for employees
- Social & medical insurance in line with Vietnamese Labor Law
- Young, dynamic environment, agile mindset, product ownership mindset
- A multicultural working environment
Rovi Holdings là công ty đầu tư, thương mại và dịch vụ đa ngành nghề. Tập đoàn được thành lập bởi những doanh nhân dày dặn kinh nghiệm, tâm huyết, khát vọng dấn thân đóng góp cho xã hội và đưa doanh nghiệp Việt vươn tầm quốc tế.
Hành trình 18 năm tại Rovi Holdings ghi dấu ấn của rất nhiều thế hệ với cùng sự nhiệt huyết, bền bỉ nỗ lực mỗi ngày. Với tập thể Rovi Holdings, không mục tiêu nào lớn hơn việc kiến tạo không gian làm việc tuyệt vời để sống – làm việc – tận hưởng. Từ đó, tập đoàn luôn mong muốn mang đến những cơ hội đầu tư có khả năng sinh lợi nhuận tối ưu, trao gửi các dịch vụ giá trị sáng tạo và bền vững.
Không dừng lại ở nỗ lực mang lại giá trị cho khách hàng, Rovi Holdings luôn kỳ vọng sẽ hoàn thành trọn vẹn sứ mệnh, tạo ra giá trị gia tăng cho tất cả các thành phần tham gia vào chuỗi giá trị của tập đoàn, khẳng định tầm nhìn thương hiệu Việt trong quá trình hội nhập.