Chi tiết công việc
- Provide sewing application related technical expertise to customers
- Solving sewing related problems onsite or through recommendations based on analyses in our sewing lab.
- Promote the use of Groz-Beckert products, services and solutions.
- Analyze complaints and needle requirements, conduct technical sewing investigation, and prepare investigation reports.
- Conduct technical seminar in customer premises, assist buying houses and customers with technical advice.
- Conduct sewing trial at customer sewing lines. Initiate and guide trials against competitors. Monitor and report technical activities from competitors.
- Manage and develop key customer accounts.
- Participate in development of new products and solutions with internal and external stakeholders.
- Implement short- and long-range goals, objectives, policies, and operating procedures as required by the Company’s management.
- Insuring that all marketing tools and materials are available to all customers and partners.
- Promote positive relations with partners, vendors, and distributors.
- Monitor and analyze sales and marketing activity against targets and competitors.
- Expansion of market share
- Being able to make machine adjustments, as well as spare part changes, to improve seam quality.
- Support from colleague during his/her absence
- Sales Support Team
- Ideally first experience in technical sales for a foreign company in Vietnam, preferable in the Sewing/Garment Industry.
- University or College degree in Textile or textile or Chinese or related field.
- Fluent Chinese language skills are a must. Basic in English
- Outgoing personality, strong interpersonal skills, with a high level of ability to communicate clearly and concisely, especially with foreign customers.
- Excellent organizational skills and ability to work on an independent basis.
- High motivation, honesty, flexibility, carefulness and reliability.
- Able to work under the direction of a foreign management team.
- Work as a team member
- Reliable and trustworthy
- Willing to take risks and try new things
- To be assertive and convincing when necessary
Nhaphangtruongphu.com là đơn vị trung gian cung cấp các dịch vụ: Đặt hàng, Thanh toán Ủy thác, Vận chuyển hàng hóa từ Trung Quốc về Việt Nam,... Với đội ngũ nhân viên trẻ trung, năng động, sáng tạo và tận tâm. Nhập hàng Trường Phú đã và đang hoàn thiện để trở thành đơn vị cung cấp dịch vụ với chất lượng vượt trội, có tiêu chuẩn và bản sắc riêng, hỗ trợ tối đa và đáp ứng nhu cầu ngày càng cao của Đối tác và Khách hàng.
Mục tiêu của Nhaphangtruongphu.com là luôn dẫn đầu trong việc xây dựng tiêu chuẩn dịch vụ để phục vụ khách hàng ngày một tốt hơn. Trong suốt thời gian phát triển, đội ngũ Nhaphangtruongphu.com luôn tự hào là đơn vị tiên phong thực hiện những cam kết mang tính thay đổi, dẫn dắt và đòi hỏi cao đối với thị trường:
1. Chúng tôi thực hiện việc đặt hàng bằng công cụ và quản lý đơn hàng hoàn toàn trực tuyến, thông qua website. Việc mua hàng thực hiện hàng ngày, không chờ thời gian chốt đơn.
2. Chúng tôi đào tạo nhân lực kiểm hàng ngay tại Trung Quốc để giảm thiểu rủi ro và chi phí tài chính cho khách hàng nhập hàng.
3. Chúng tôi thực hiện hệ thống kiểm soát mọi trạng thái đơn hàng và giao tiếp trực tuyến. Tới thời điểm này rất nhiều dịch vụ nhập hàng chưa thể đáp ứng được.
4. Chúng tôi nâng cao tiêu chuẩn hỗ trợ khách hàng 24 / 7.
5. Chúng tôi triển khai dịch vụ chuyển phát nhanh với những cam kết nghiêm ngặt về thời gian vận chuyển.
6. Chúng tôi cam kết không thu phí mua hàng nếu không thực hiện mua hàng trong vòng 24h.
7. Và còn rất nhiều những tiêu chuẩn dịch vụ mà bạn chỉ cảm nhận được khi sử dụng dịch vụ của chúng tôi
Chúng tôi hiểu rằng, để tiếp tục tồn tại trên thị trường, Nhaphangtruongphu.com cần liên tục nâng cao chất lượng dịch vụ. Vì vậy, chúng tôi luôn kỳ vọng được hợp tác với những Khách hàng có những yêu cầu khắt khe nhất. Đó là tôn chỉ trong mọi hành động của Nhaphangtruongphu.com trong suốt thời gian qua.