WORK DESCRIPTION:
- Maintaining good customer relationship for new and assign customer accounts.
- Chinese ( Mandarin) speaking is minimum requirement due to job nature.
- Develop and bring in new businesses for new and assign customer accounts.
- Close communication with internal team members to develop new businesses.
- Order tracking (delivery, payment collection).
- Team player and work with all levels in the organization.
BACKGROUND/CAREER OBJECTIVES:
- High-performance sales experience with minimum 2-3 years.
- Comfortable to do cold calling, prospecting new leads,
- Able to hold conversational and business speaking in Chinese (Mandarin)
- Experience in Microsoft Excel and Power point will be added advantage.
Đi Chung được thành lập với mục tiêu sử dụng nền tảng công nghệ cung cấp các giải pháp vận chuyển giúp tối ưu tài sản, giảm lãng phí, tác động tiêu cực lên môi trường và hạ tầng giao thông, tạo nên một cộng đồng tiêu dùng bền vững và thông thái.
Chúng tôi hướng tới là một đơn vị tốt nhất Việt Nam, điểm đến của những tài năng muốn đóng góp cho cộng đồng bằng các giải pháp công nghệ kết hợp kinh doanh sáng tạo.
Đi Chung nỗ lực tạo dựng lên một văn hóa đặc trưng, môi trường làm việc ý nghĩa:
Tinh thần: cộng tác cùng chia sẻ, trách nhiệm & tử tế.
Core Value: Chủ động, chia sẻ, bền bỉ, tạo tác động, quan tâm và hiệu quả