Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
[Hanoi] Air Export Operations Staff (Freight Forwarder)
BẤT ĐỘNG SẢN INDEPENDENT
39 việc làm
6 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
16/12/2024
Hạn nộp hồ sơ:
31/12/2024
Hình thức:
Nhân viên chính thức, Thời vụ/ Nghề tự do
Kinh nghiệm:
1 - 5 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội
Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Purpose of the position
- Handling of processing outbound shipments.
- Comply all handling procedures for global accounts
Main duties & responsibilities
- Receiving Bookings, contact with shipper and agent to arrange the shipment
- Working within SOP’s and quotation from Sales team and overseas offices.
- Input data into the system to create file, completing MAWBs and HAWBs, ensure correct & on time handling of files in accordance with relevant process for CW1
- Sending pre-alerts to overseas offices
- Timely invoicing clients/ agents and closing files
- Follow up payment for non-credit clients of local charge and freight prepaid
- Shipment track and trace updates
- Checking and confirm incoming invoice of sub-contractors on time & correctly
- Customer Service by following up on customer advices/ request or claim and feedback to customer and overseas stations and make respective shipment arrangements
- Inform team leader/ supervisors of any irregularities or problems that require assistance and to feedback on subcontractors’ s standards and services.
- Handles customers statistics and reports or any special request for updating system, if required.
- Take up additional tasks as assigned (e.g. support / share workloads with other teams, if needed/required)
Yêu Cầu Công Việc
- Minimum one (1) year logistics/freight forwarding experience.
- Good communication of written and spoken English & local language.
- Must have PC experience and ability to prepare documentation quickly and accurately
- Respond promptly and professionally to customer needs, answering calls and dealing with customer queries, providing a first-class customer service at all times
- Follow policies and procedures and able to understand laws, rules and regulations in areas of assignment
- Receive CV in English only
Địa điểm làm việc
Hà Nội
36 Hoàng Cầu, Ô Chợ Dừa, Đống Đa, Hà Nội Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Khu vực
BẤT ĐỘNG SẢN INDEPENDENT
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
TM-02 - Block C - Toà nhà Florita - số 83 Đường D4 - KDC Him Lam - Quận 7 - TPHCM
Công Ty CP Dịch Vụ Quản Lý Bất Động Sản Independent, Chúng tôi thuộc nhóm Công ty dịch vụ quản lý Bất động sản hàng đầu tại Việt Nam. Hơn 50% khách hàng của chúng tôi là các dự án tại khu đô thị cao cấp Phú Mỹ Hưng. Tòa nhà The Panorama – Phú Mỹ Hưng do IPS quản lý vinh hạnh là 1 trong 6 nhà chung cư quản lý vận hành tốt nhất TPHCM do Sở xây dựng bầu chọn năm 2018
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành
Những nghề phổ biến tại BẤT ĐỘNG SẢN INDEPENDENT
Bạn làm việc tại BẤT ĐỘNG SẢN INDEPENDENT? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
BẤT ĐỘNG SẢN INDEPENDENT
Click để đánh giá