Mô tả công việc
- Responsible for creating the best customer experience , ensuring their satisfaction and loyalty.Interacts with customer to exceeds their expectations
- Keep in contact directly with the customers
- Participate actively to design the strategy to increase additional incomes (upselling).
- To ensure the achievement of goals related with customer 360:
- To look after the attraction and monitoring of the MeliaRewards customers at the hotel and ensure the delivery of their benefits.
- To deal with all customer complaints (during and post stay).
- Assigning amenities to VIP clients (according to personal preferences).
- Rooms Supervision (random and VIP) + Event Rooms (setup of the meeting room).
Quyền lợi được hưởng
Lương và thưởng hấp dẫn
- Great training course
Đào tạo theo tiêu chuẩn của tập đoàn và khách sạn
- Professional and friendly working environment
Môi trường làm việc chuyên nghiệp và thân thiện
- Participate in company's team- building activities
Tham gia các hoạt động dành cho nhân viên do công ty tổ chức
- Annual Health checkup + Insurance
Khám sức khỏe định kỳ và các chế độ bảo hiểm
- Other benefits
Các phúc lợi khác
Yêu cầu công việc
EDUCATION AND TRAINING: University Degree, preferably in Tourism or Hospitality.
LANGUAGES: Local Language and Advanced level of English.
SPECIFIC KNOWLEDGE: Hotel operations; Public Relations and Customer Service.
2 years in a similar position in hotels with similar stars and services.
Yêu cầu hồ sơ
Moc Chau Island là tổ hợp vui chơi nghỉ dưỡng hàng đầu tại vùng Tây Bắc. Nổi bật của khu tổ hợp là Cầu kính Bạch Long, được tổ chức Guinness công nhận là cầu kính đi bộ dài nhất thế giới. Sở hữu nhà hàng Tabamboo cùng hệ thống lưu trú đa phong cách, chúng tôi cam kết cung cấp những dịch vụ da đạng và cao cấp nhất đến với khách hàng. Để duy trì và phát triển, Moc Chau Island hướng tới xây dựng môi trường làm việc lý tưởng, tạo mọi cơ hội để nhân viên phát triển chuyên môn nghề nghiệp, thăng tiến cá nhân cùng mức lương và các chế độ phúc lợi hấp dẫn khác.