United Overseas Bank Limited (UOB) is a leading bank in Asia with a global network of more than 500 branches and offices in 19 countries and territories in Asia Pacific, Europe and North America. In Asia, we operate through our head office in Singapore and banking subsidiaries in China, Indonesia, Malaysia, Thailand and Vietnam, as well as branches and offices. Our history spans more than 80 years. Over this time, we have been guided by our values — Honorable, Enterprising, United and Committed. This means we always strive to do what is right, build for the future, work as one team and pursue long-term success. It is how we work, consistently, be it towards the company, our colleagues or our customers.
About The Department
We design and provide products and services that empower our customers to enjoy greater banking convenience while they extract more value from their money. In particular, we are focused on promoting and developing healthy saving and investment practices across generations.
Job Responsibilities
- Establish and maintain high value accounts by providing expert and professional advice and promoting high level portfolios and other financial products
- Analyze existing UOB client’s interests, problems, and potential need for new products and services
- Build and maintain new and existing customer relationships
- Receive and process service requests for clients to achieve their transfer and have a low percentage of rejections in customer certifications
- Continue to seek and maintain product and service knowledge
- Remain current on applicable regulations by attending internal training programs
- Follow commercial strategies to achieve or exceed sales targets set by management
- Appropriately assess risk when business decisions are made, demonstrating particular consideration for the firm's reputation and safeguarding, its clients and assets, by driving compliance with applicable laws, rules and regulations, adhering to Policy, applying sound ethical judgment regarding personal behavior, conduct and business practices, and escalating, managing and reporting control issues with transparency.
- 0-3 years of relevant experience in financial sales and customer service preferred
- Consistently demonstrates clear and concise written and verbal communication
- Proficient computer and technology skills
- Effective problem-solving and negotiation skills
- Demonstrated Influencing and relationship management skills
- College degree & above or equivalent experience
UOB is an equal opportunity employer. UOB does not discriminate on the basis of a candidate's age, race, gender, color, religion, sexual orientation, physical or mental disability, or other non-merit factors. All employment decisions at UOB are based on business needs, job requirements and qualifications. If you require any assistance or accommodations to be made for the recruitment process, please inform us when you submit your online application.
Apply now and make a difference.
We will review carefully your application and be in touch if your profile is shortlisted.
ELAPHE là một trong những công ty hàng đầu tại Việt Nam trong lĩnh vực sản xuất và phân phối các loại thuốc, các dụng cụ và sản phẩm y tế. Với nhiều năm kinh nghiệm, Elaphe tự tin khẳng định mang đến thị trường những sản phẩm chất lượng vượt trội, bảo đảm nghiêm ngặt các tiêu chuẩn chất lượng. Sau gần 10 năm hoạt động, đến nay, Elaphe đã tạo được niềm tin vững chắc trong lòng khách hàng cũng như người tiêu dùng nhờ những sản phẩm chất lượng cao, dây chuyền sản xuất hiện đại, đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, tận tình với nhiều năm kinh nghiệm. Các sản phẩm của Elaphe được cấp cấp phép bởi Bộ y tế, đạt đủ các tiêu chuẩn kiểm định ISO 9001:2015, ISO 22000:2005, Giấy chứng nhận cơ sở sản xuất đủ điều kiện an toàn thực phẩm, Giấy chứng nhận sản phẩm vàng vì sức khỏe cộng đồng,… Elaphe cam kết mỗi sản phẩm mang đến với người dùng đều chứa đựng tâm huyết của đội ngũ nhân viên chuyên môn cao, với nhiều năm kinh nghiệm. Đảm bảo tất cả những sản phẩm Elaphe đến tay người tiêu dùng đều là những sản phẩm được kiểm tra nghiêm ngặt về độ an toàn. Sự hài lòng của khách hàng đối với sản phẩm chính là nguồn động lực lớn nhất để chúng tôi ngày một lớn mạnh. Mục tiêu trong tương lai, Elaphe tiếp tục phát huy những thành tựu đã đạt được, giữ vững niềm tin và không ngừng nỗ lực hơn nữa để sẽ trở thành doanh nghiệp sản xuất dược phẩm đi đầu cả nước với các sản phẩm có chiết xuất từ tự nhiên, đồng thời góp phần đưa ngành Dược phẩm trở thành ngành kinh tế mũi nhọn của cả nước, vươn mình ra sánh tầm với thế giới.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
- Với dây chuyền sản xuất hiện đại, dàn máy đúc tân tiến, và đội ngũ kỹ thuật, nhân viên tay nghề cao