Mô tả công việc
DUTIES AND RESPONSIBILTIES
1. Managing the Guest Experience
• Intervene in any guest situation as needed to ensure guest satisfaction is achieved.
• Ensure smooth and efficient operations of the Club Lounge.
• Empower Guest Relations team members to provide excellent customer service.
• Provide immediate assistance to guests as requested.
• Serve as a leader in displaying outstanding hospitality skills.
• Set a positive example for guest relations.
• Respond to and handle guest problems and complaints.
• Ensure employees understand guests’ expectations and parameters.
• Interact with guests on a regular basis throughout the property to obtain feedback on quality of product, service levels and overall satisfaction.
• Participate in the development and implementation of corrective action plans to improve guest satisfaction.
• Record guest issues in the Glitch report and hand over to Duty Manager.
• Function as a Guest Relations Officer.
• Assist the Front Desk team in check-in and check-out to ensure smooth operations.
• Perform other tasks assigned by Guest Relations Manager and Upper Management.
2. Assisting Human Resources Activities
• Observe service behaviors of Guest Relations team members and provide feedback to individuals.
• Conduct training sessions on Guest Services and Job related skills.
• Provide coaching and counseling to all subordinates to ensure personal and professional development.
• Lead and motivate the team to achieve targets allocated.
• Celebrate successes and publicly recognizes the contributions of team members.
• Support Department Head with the Employee Performance Review Process.
3. Serving as a Manager on Duty when needed
• Observe Property operations and ensure the highest level of service is well maintained.
• Represent the Property Management in resolving any guests’ related situations.
• Participate in investigation of guest incidents when necessary.
• Handle the tracking of guest service issues.
• Understand and, if necessary, implement all emergency plans including accident, death, elevator, thefts, vicious crimes, bombs, fire, etc.
• Ensure property policies are administered fairly and consistently, disciplinary procedures and documentation are completed according to Standards (SOPs).
• Assist Duty Manager in making all related reports.
QUALIFICATIONS AND REQUIREMENTS
1. At least three years experience in a similar role in high volume hotels and/ or resorts.
2. Diploma in Hotel Management or related field, and Bachelor’s degree preferred.
3. Extensive knowledge of the Opera system and other Computer systems.
4. Excellent command of English and Vietnamese.
5. Ability to speak Korean/ Chinese/ Japanese as an advantage.
6. Excellent training and coaching skills.
7. Good management and leadership skills.
8. Ability to work shifts and under pressure.
Quyền lợi được hưởng
- 2 months of probation with full salary & service charge.
- Team building activities.
- Annual Summer Outing/Health checkup
- Accident insurance 24/24
- Attractive Medical package
- Uniform, Laundry service is provided by Hotel
- Delicious and nutritious meal at Hotel's Staff Cafeteria
- International working environment and friendly teammates.
- Other benefits according to Company's policy.
Yêu cầu công việc
1. At least 5 years’ experience as Assistant Chief Engineer in scalable four or five star hotels/ resorts.
2. Bachelor’s degree or higher in construction/ engineering or related discipline.
3. Proven record of successful experience in management, budgeting, goal setting and achieving, all aspects of the building services.
4. Ability to demonstrate, motivational, leadership skills, problem solving, planning and organizing, decision making, prioritizing, delegating training and developing and producing results.
5. Excellent command of English.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty cổ phần dược phẩm Phong Phú là một doanh nghiệp chuyên kinh doanh trong lĩnh vực dược phẩm. Sản phẩm của Công ty rất đa dạng, bao gồm các loại thuốc tân dược, thuốc có nguồn gốc từ dược liệu và các loại thực phẩm chức năng, thực phẩm bổ sung. Công ty cổ phần dược phẩm Phong Phú có bề dày kinh nghiệm hơn 30 năm trong lĩnh vực sán xuất và kinh doanh dược phẩm (tiền thân là Công ty dược phẩm Quận 8). Năm 2012, Công ty khánh thành Nhà máy sản xuất dược phẩm USARICHPHARM đạt tiêu chuẩn GMP – WHO, GSP và GLP đặt tại Khu công nghiệp Tân Tạo, Quận Bình Tân, Thành phố Hồ Chí Minh. Đây là một nhà máy có công nghệ sản xuất hiện đại, đặc biệt, với dây chuyền sản xuất viên nang mềm nhập khẩu, được chuyển giao kỹ thuật và công nghệ sản xuất tiên tiến từ Công ty TECHWORLD (Hàn Quốc), Nhà máy USARICHPHARM đã cho ra đời những sản phẩm viên nang mềm với chất lượng tốt, mẫu mã đẹp và mang lại hiệu quả điều trị cao. Trong lĩnh vực sản xuất, Công ty cổ phần dược phẩm Phong Phú sẵn sàng hợp tác với các đối tác tiềm năng trên nhiều lĩnh vực như : sản xuất nhượng quyền, gia công sản phẩm, phân phối độc quyền thương hiệu sản phẩm … Trong lĩnh vực bán buôn và bán lẻ dược phẩm, Mạng lưới chi nhánh của Công ty được xây dựng tại khắp các vùng, miền trong cả nước (Hà nội, Thanh Hóa, Nghệ An, Đà Nẵng, Bình Định, Khánh Hòa, các tỉnh Đồng bằng sông Cửu long…). Tại Thành phố Hồ Chí Minh, Công ty sở hữu một hệ thống gần 60 nhà thuốc đạt tiêu chuẩn GDP và GPP có mặt trên khắp địa bàn các quận, huyện. Năm 2013, Công ty trách nhiệm hữu hạn một thành viên USAR Việt Nam (USAR) được thành lập, là công ty con với cơ cấu 100% vốn của Công ty cổ phần dược phẩm Phong Phú, chuyên kinh doanh và phân phối các loại dược phẩm và thực phẩm chức năng.
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Du lịch
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
-
Công ty cổ phần dược phẩm Phong Phú được thành lập năm 2000.
Mission:
- Kể từ ngày thành lập đến nay, Công ty cổ phần dược phẩm Phong Phú không ngừng lớn mạnh về quy mô hoạt động. Với tiêu chí “LIÊN KẾT – CHIA SẺ - ĐẢM BẢO”, Công ty luôn quan tâm và đặt chất lượng của sản phẩm, sự hài lòng và tin tưởng của khách hàng lên hàng đầu và điều đó đã làm nên sự thành công của Công ty trong hiện tại và tương lai.