Mô tả công việc
This a position that is responsible for handling daily operation of the company’s product across the country and the world.
Specific Accountabilities are include but not limited:
• Customer engagement in meeting and solution.
• Other tasks and duty as per the assignment of OM.
• Formulate and implement Standard Operating Procedures (SOPs) for clients.
• Maintain and expand client relations through customer service efforts.
• Follow up and offer service to the customers.
• Daily operation task including sea freight, logistics and back up for the airfreight part, from booking acceptance through to invoicing and job completion as well as problem solving/solution.
• Cooperate with BD team in visiting customers and developing new customers, new trade lane, new service through the nomination customer but not limited of the free hand local clients.
• Engagement with BD teams for major RFI/ RFQs personally and/or by providing resources.
• Tracking of shipments and providing status reports, communicating all shipment delays and issues to clients and/or overseas offices.
• Prepare quotations for clients, potential clients, overseas/interstate offices.
• Retrieve rates from shipping lines, airlines, vendors and overseas offices.
Yêu cầu công việc
• 2 years or more experience in working in a logistics/freight forwarding environment
• Team working.
• Experienced in tools such as Cargo Wise, MS Excel/PPT/SharePoint etc.
• Knowledge of developing, positive thinking.
• Good knowledge and experience of airfreight, sea freight, logistics are the plus.
• Written and spoken English, Mandarin is plus.
• Customer/ BD/ Operations Engagement
• Multicultural people management
• Sound presentation and communication skills
• Developing solutions for major customers
BENEFIT
• Competitive salary, good
Quyền lợi
Competitive salary, good benefit and bonus.
and bonus.
Priority to start working immediately.
Good working and fair environment, promotion opportunity.
• Good working and fair environment, promotion opportunity.
• Priority to start working immediately.g
Cập nhật gần nhất lúc: 2025-01-03 02:20:03
INSMART là một doanh nghiệp liên doanh được thành lập từ năm 2010 theo Bộ Luật Đầu Tư Nước Ngoài Việt Nam, giữa các cổ đông Malaysia và Việt Nam, chuyên cung cấp các dịch vụ liên quan tới bảo hiểm và chăm sóc sức khỏe. Các lĩnh vực chuyên môn của chúng tôi:
Dịch vụ quản lý và giải quyết bồi thường bảo hiểm sức khỏe (TPA)
Quản lý quyền lợi nhân viên (EBA)
Giải pháp quản lý Bảo hiểm
Quản lý sức khỏe & chăm sóc (HWA)
Đại lý bảo hiểm
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2010
Mission
-
Phương châm hoạt động:Luôn luôn giữ lại những giá trị tinh thần xưa cũ, những giá trị làm nên nền tảng bản sắc văn hóa cái đẹp của con người Việt, ngôi nhà Việt nhưng cũng không quên hòa nhập cùng hướng theo sự đổi mới, sang trọng, đẳng cấp và tinh tế trên thị trường Quốc tế. Mang đến một sự hòa quyện đầy tinh hoa hoàn hảo cả về phần chất lẫn phần thần cho sắc thái ngôi nhà Việt. Mang đến mọi sự tươi mới và tốt lành nhất cho
Review INSMART
Công ty ép nhân viên làm vô lý, không theo hợp đồng (RV)
Bắt đi làm t7 nhưng không được nhận lương OT
Công ty chỗ làm đẹp nhưng phải kiêm nhiều vị trí (ID)