Mô tả công việc
Participates in the development and implementation of business strategies for the hotel which are aligned with Radisson’s overall mission, vision values and strategies
Maximizes profitability and revenue by directing the Engineering department
- Manages the Engineering department and third party vendor to ensure superior service and quality
- Develop and implement quality control programs
- Reviews contracts and negotiate revisions to contractual agreements with vendors, consultants, clients, suppliers and subcontractors
- Interprets plans and contract terms with Engineering team, management, clients, and vendors
- Monitors compliance with building safety codes, health and safety laws and other regulations, conduct walk-throughs to assess the safety and efficiency of equipment and maintenance of structure
- Maintains Responsible Business programs and training for hotel
- Manages hotel renovations, coordinates project status with the Regional Technical Services Office, architects, licensing agencies, contractors and hotel management
Develops and implements strategies and practices which support employee engagement
Creates guest satisfaction by providing the Yes I Can! experience through performance that demonstrates the standards of genuine hospitality and exceeding guest expectations. Provides employees with the training and resources they need to maximize employee engagement and deliver Yes I Can! service and teamwork
Adheres to hotel policies and procedures
Quyền lợi được hưởng
- Competitive Salary & Benefit
- International and ideal working environment & professional training managed by
Radisson Hotel Group
- Fully equipped accommodation
- Very competitive allowances for transportation, meals and accommodation if not
staying in staff house
- Medical care 24/7 besides of Insurance by law
- Transportation allowances provided for on-boarding and home visit.
Yêu cầu công việc
- Minimum of five years work experience in the hotel industry in Engineering management
- Bachelor’s degree preferred
- Able to resolve conflicts guests, supervisor and employee
- Able to collaborate effectively with other hotel employees and managers to ensure teamwork
- Advance knowledge of building management and engineering
- Excellent organizational skills
- General understanding of insurance requirements
- Experience working in a union environment
Yêu cầu hồ sơ
Thông tin liên hệ:
Ứng viên quan tâm vui lòng gửi CV về Hoteljob hoặc về email: recruitment.phuquoc.blu(a còng)radisson.com
Radisson Blu Resort Phu Quoc
Bai Dai Area, Ganh Dau, Phu Quoc, Kien Giang.
Là nhà phát triển đô thị hàng đầu với nhiều dự án từ biệt thự, nhà phố, căn hộ đến resort, khách sạn nghỉ dưỡng cao cấp... KIẾN Á tự hào kiến tạo những công trình có phong cách kiến trúc ấn tượng xứng tầm châu Á, không chỉ khách hàng đón nhận nhiệt tình mà còn được các chuyên gia bất động sản quốc tế đánh giá cao. Trên chặng đường phát triển của mình, KIẾN Á luôn kiên trì theo đuổi xây dựng các giá trị thương hiệu để trở thành Nhà kiến tạo đô thị bền vững, lấy cộng đồng làm trung tâm, hòa hợp với thiên nhiên và không ngừng đổi mới.
Tâm huyết của KIẾN Á là xây dựng những công trình đẹp, góp phần kiến tạo nên những cộng đồng văn minh, hiện đại. “Khi phát triển bất kỳ dự án nào, KIẾN Á luôn tính toán cực kỳ cẩn trọng, ưu tiên chất lượng sống của chủ nhân lên hàng đầu với phương châm “lấy khách hàng làm trung tâm”, đóng góp cho cộng đồng những giá trị tốt đẹp nhất”, TS. HUỲNH BÁ LÂN, Chủ tịch HĐQT KIẾN Á, cho biết.