Mô tả công việc
Business Performance
• Prepare, implement and compile data for the strategic sales plan, monthly reporting, annual goals, sales and marketing budget, forecasts and other reports as directed/required
• Analyze monthly P&L and month-end reports, identify deviation from business plan goals
• Work with Finance and team in preparation and management of the department’s budget and financial forecasts
• Participate in management meetings to review progress towards achievement of business plan goals and develop the annual business plan related for the department
Sales & Marketing
• Conduct daily briefing with department on current key activities
• Direct and manage all group, transient, and catering/banquet sales activities to maximize revenue for the hotel
• Survey, review and analyze competition, market trends, customer needs and comments in order to be proactive and adapt with business intelligence
• Determine the effectiveness of existing programs and develop new strategies
• Manage/direct all advertising, public relations and promotional activities in conjunction with corporate marketing and public relations departments
• Actively participates in sales presentations, property tours and customer meetings
• Evaluate changes in guest needs, the guest mix and competitive set, to recommend appropriate product/service and operational changes as necessary
• Participate in community and professional organizations to maintain high visibility and promote a positive image
Team Management
• Interview, select and recruit direct reports
• Identify and develop team members with potential
• Conduct performance review and manages performance issues that arise within the management team
• Constantly monitor team members performance, attitude and degree of professionalism
• Work with Talent & Culture function to ensure appropriate hiring, training, motivating, coaching, counseling and development of team members according to the changing needs of the business
• Conduct monthly departmental meetings
Other Responsibilities
• Be fully conversant with hotel fire & life safety/emergency procedures
• Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management
• Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times
• Be aware of the hotel fire & life safety/emergency procedures
• Perform other reasonable duties assigned by the assigned by the Management
Quyền lợi được hưởng
- Participating in Social insurance and Health insurance according to regulations. / Tham gia BHXH và BHYT theo quy định.
- Meal allowance / Phụ cấp cơm ca
- Standard working mode of Accor Corporation/ Chế độ làm việc theo tiêu chuẩn của tập đoàn Accor
Yêu cầu công việc
Knowledge and Experience
• Bachelor’s Degree from a reputable hospitality school
• Minimum 5 years of Sales management experience or at least 2 years of experience in a similar capacity with proven records
• High degree of professionalism with strong understanding of global markets and business acumen
• Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
• Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint
Competencies
• Strong leadership and interpersonal skills
• Excellent communication and customer contact skills
• Results and service oriented with an eye for details
• Ability to multi-task, work well in stressful & high-pressure situations
• A team player & builder
• A motivator & self-starter
• Well-presented and professionally groomed at all times
Yêu cầu hồ sơ
- CV/ Sơ yếu lý lịch
- Potrait Photo /Ảnh 3x4- Certificates/ Bằng cấp, chứng chỉ
- Notaried ID Card/ Căn cước công dân photo công chứng
- Health check / Giấy khám sức khỏe
- Criminal Record / Xác nhận hạnh kiểm
Mô tả công việc
- Tổ chức thực hiện theo các chương trình kế hoạch marketing, kế hoạch quảng cáo, chương trình khuyến mãi. Theo dõi việc thực hiện và báo cáo kết quả hàng tháng/ quý/ năm.
- Xây dựng định hướng, lập kế hoạch và giám sát việc thực hiện hoạt động Marketing của Thương hiệu
- Nhận biết các cơ hội marketing bằng cách nghiên cứu và phân tích các dữ liệu bán hàng và thị trường.
- Phân bổ chi phí, giám sát, theo dõi các chỉ số quảng cáo, hiệu quả về lead performance của các chiến dịch quảng cáo trên các kênh truyền thông số (Google, Facebook, Zalo, Tikt
- Xây dựng định hướng phát triển thương hiệu, kế hoạch sản xuất nội dung và quảng cáo.
- Mở rộng kênh phân phối, tiếp cận dịch vụ, thương hiệu thông qua các hình thức online to offline.
- Đạt được các mục tiêu kinh doanh và Marketing của thương hiệu cũng như các công việc do cấp trên giao.
- Đạt được các mục tiêu tài chính của hoạt động kinh doanh và tiếp thị bằng cách dự đoán nhu cầu, theo dõi ngân sách hàng năm; lập kế hoạch chi tiêu; phân tích các biến động; đề xuất các hành động khắc phục.
- Phân tích khách hàng, Duy trì mối quan hệ với khách hàng bằng những chiến dịch marketing phù hợp.
-Làm việc tại VP chính Tập đoàn: Số 93 Bạch Mai- Hai Bà Trưng- Hà Nội.
Yêu cầu ứng viên
- Ưu tiên ứng viên Nữ trong độ tuổi từ 28-35;- Tốt nghiệp Đại học các ngành có liên quan Sales, Marketing, Quản trị kinh doanh, Kinh tế quốc dân, Ngoại thương, ngoại giao, thương mại....
- Khả năng giao tiếp tốt. Có kỹ năng quản lý thời gian và kỹ năng tổ chức tốt.
- Có khả năng phân tích thị trường
- Khả năng lập kế hoạch marketing.
- Có thế mạnh về lập kế hoạch ( marketing, nội dung )
Quyền lợi
- Thu nhập từ 25 - 30 triệu theo năng lực (Bao gồm lương CB + Lương KD).
- Phụ cấp cơm trưa 40k/ngày làm việc+ Phụ cấp trang thiết bị phương tiện làm việc.
- Được tham gia BHXH, BHYT, BHTN theo quy định.
- Chế độ du lịch, nghỉ mát hàng năm.
- Chế độ khám sức khỏe theo định kỳ
- Thưởng các ngày lễ tết theo quy định: lương tháng 13, thưởng thâm niên, sáng kiến, nhân viên xuất sắc….
- Môi trường làm việc năng động, thân thiện, chuyên nghiệp
- Được ưu đãi sử dụng các dịch vụ thẩm mỹ, y tế chuyên khoa của Tập đoàn.