Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Established in 2016 in Hanoi, 1C Vietnam operates as a developer and distributor of software solutions for business automation on 1C:Enterprise platform. There are over 5000 companies in Vietnam using 1C solutions in their everyday business operation. 1C Vietnam partnership network is actively expanding through the major cities across the country.
To help expand our business, we have an immediate opening for the position of Content Marketing Leader.
Job Description:
- Plan and Manage Multi-Channel Content:
- Develop and manage all content across communication platforms (Social media, website, blog, email marketing, brand material, and sales kit) to attract and retain users;
- Develop Brand Content Strategy:
- Build a long-term content direction strategy with a strong, creative and, outstanding brand image;
- Collaborate with relevant departments to ensure consistency in messaging and branding image;
- Optimize SEO Content and Digital Marketing Content:
- Work with the SEO team and contributors to create SEO content strategies, enhancing search engine visibility to attract quality traffic to the company’s online channels.
- Develop creative content for Major Communication Campaigns - Marketing campaigns: From brand initiatives to product promotions, aiming to drive user growth and revenue;
- Collaborate with Internal teams and External Partners:
- Collaborate to complete POSM, multi-channel marketing campaigns, and affiliate campaigns to increase traffic and raise product awareness among users;
- Monitor and Evaluate Content Performance:
- Collaborate with the Marketing team to assess the effectiveness of content, internal communication campaigns, and marketing strategies based on daily and weekly KPIs;
- Analyze data to uncover critical insights to improve content quality and communication.
Yêu Cầu Công Việc
Qualifications:
- At least 04 years of experience in Content Marketing, with the ability to develop creative content and manage content across multiple platforms; B2B experience is a strong advantage;
- Excellent writing and creative content skills, particularly in brand-building campaigns and SEO content;
- Strong organizational and internal information management skills;
- Good communication, debate and teamwork skills;
- Data analysis skills and the ability to make data-driven to improve content and communication strategies;
- Bachelor’s degree in Marketing, Communications, or related fields;
Benefits:
- Innovative Environment:
- Be part of a team that values creativity and innovation.;
- Attractive salary based on employee’s performance;
- Work in a professional, dynamic and international environment;
- Green Modern office in Times City Complex;
- Comfortable office in Times city; 40 working hours/week;
- Participate fully in the social insurance regimes in accordance with the contract salary;
- Official holidays according to Vietnamese regulations and annual company trip
- Impact: Plays an important role in Marketing Team, and contributes to the development and optimization of the company's marketing activities.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Mô tả công việc
- Tổ chức thực hiện theo các chương trình kế hoạch marketing, kế hoạch quảng cáo, chương trình khuyến mãi. Theo dõi việc thực hiện và báo cáo kết quả hàng tháng/ quý/ năm.
- Xây dựng định hướng, lập kế hoạch và giám sát việc thực hiện hoạt động Marketing của Thương hiệu
- Nhận biết các cơ hội marketing bằng cách nghiên cứu và phân tích các dữ liệu bán hàng và thị trường.
- Phân bổ chi phí, giám sát, theo dõi các chỉ số quảng cáo, hiệu quả về lead performance của các chiến dịch quảng cáo trên các kênh truyền thông số (Google, Facebook, Zalo, Tikt
- Xây dựng định hướng phát triển thương hiệu, kế hoạch sản xuất nội dung và quảng cáo.
- Mở rộng kênh phân phối, tiếp cận dịch vụ, thương hiệu thông qua các hình thức online to offline.
- Đạt được các mục tiêu kinh doanh và Marketing của thương hiệu cũng như các công việc do cấp trên giao.
- Đạt được các mục tiêu tài chính của hoạt động kinh doanh và tiếp thị bằng cách dự đoán nhu cầu, theo dõi ngân sách hàng năm; lập kế hoạch chi tiêu; phân tích các biến động; đề xuất các hành động khắc phục.
- Phân tích khách hàng, Duy trì mối quan hệ với khách hàng bằng những chiến dịch marketing phù hợp.
-Làm việc tại VP chính Tập đoàn: Số 93 Bạch Mai- Hai Bà Trưng- Hà Nội.
Yêu cầu ứng viên
- Ưu tiên ứng viên Nữ trong độ tuổi từ 28-35;- Tốt nghiệp Đại học các ngành có liên quan Sales, Marketing, Quản trị kinh doanh, Kinh tế quốc dân, Ngoại thương, ngoại giao, thương mại....
- Khả năng giao tiếp tốt. Có kỹ năng quản lý thời gian và kỹ năng tổ chức tốt.
- Có khả năng phân tích thị trường
- Khả năng lập kế hoạch marketing.
- Có thế mạnh về lập kế hoạch ( marketing, nội dung )
Quyền lợi
- Thu nhập từ 25 - 30 triệu theo năng lực (Bao gồm lương CB + Lương KD).
- Phụ cấp cơm trưa 40k/ngày làm việc+ Phụ cấp trang thiết bị phương tiện làm việc.
- Được tham gia BHXH, BHYT, BHTN theo quy định.
- Chế độ du lịch, nghỉ mát hàng năm.
- Chế độ khám sức khỏe theo định kỳ
- Thưởng các ngày lễ tết theo quy định: lương tháng 13, thưởng thâm niên, sáng kiến, nhân viên xuất sắc….
- Môi trường làm việc năng động, thân thiện, chuyên nghiệp
- Được ưu đãi sử dụng các dịch vụ thẩm mỹ, y tế chuyên khoa của Tập đoàn.