Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
ROLES & RESPONSIBILITIES:
- Designing Office 365 Power Apps solution in line with specifications given by business users.
- Offering support services for business users regard IT developed applications.
- Developing auto-workflow/web-app/report using Power Apps, Power Automate, Power BI, Excel and SharePoint.
- Utilize the Power Platform, including Power BI, Power Apps, and Power Automate, to create business solutions and automate processes.
- Implementing application and taking it live to staff members.
- Bug fixing regard IT developed applications.
- Work closely with users to understand business quirements and translate them into technical solutions.
- Preparing BRD (if assigned).
- Conducting training and preparing UMD.
- Maintaining and enhancing system performance.
- Supporting users when issues arise.
- Gathering, validating, and documenting business requirements; analyzing data.
- Modelling business processes and identifying opportunities for process improvements and digitalization.
- Identifying issues, risks and benefits of existing and proposed solutions and outlining business impacts.
- Creating functional specifications for solutions.
- Implementing and testing of solutions.
- Supporting business transition and helping to establish chang.
Yêu Cầu Công Việc
Job Requirements:
- Graduated from University majoring in programming and information technology.
- 3 years of experience in IT service analysis, experience in software development and deployment is an advantage.
- Fluent in English.
- Experience in Power Platform Development environment and Deployment strategies.
- Software development with Microsoft Power Platform (Power Apps, Power Automate, Power BI) with nice to have experience in SharePoint
- Knowledge of various technologies, frameworks, platforms, solutions is preferable.
- Office 365 Power Apps knowledge.
- Office 365 Power Automate knowledge.
- Office 365 SharePoint knowledge.
- Technical document preparation skill.
- Being proactive.
- Professional attitude.
- Project management knowledge / experience is a plus.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nam
- Thời gian thử việc: 2 tháng
- Độ tuổi: 25 - 35
- Thời gian làm việc: 9:00 AM – 6:00 PM from Monday to Friday
- Phúc lợi:
Địa điểm làm việc: Q. 1 - TPHCM;
- Thưởng cuối năm, lương tháng 13;
- Được đào tạo bài bản, làm việc trong môi trường nước ngoài, chuyên nghiệp có cơ hội học hỏi, trao dồi thêm kinh nghiệm làm việc;
- Cung cấp đầy đủ trang thiết bị làm việc;
- Ngày nghỉ:
- Nghỉ phép 12 ngày/năm, nghỉ ốm/ nghỉ chế độ thai sản/hiếu hỷ….theo luật lao động;
- Được tham gia BHYT, BHXH, BHTN, theo luật hiện hành.
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty Cổ Phần L&A
Le & Associates (L & A), thành viên của L & A Holdings, hiện là một trong những công ty hàng đầu tại Việt Nam trong dịch vụ nhân lực và thuê ngoài.
Thành lập từ 2001, với 18 năm liên tục phát triển cao nhờ sự tín nhiệm của khách hàng, L & A đã tạo dựng được danh tiếng rộng khắp. Thành quả này là do chúng tôi đã đưa ra những giải pháp thực tiễn, đáp ứng đúng nhu cầu đa dạng của khách hàng trong quản lý nguồn nhân lực, nhằm hiện thực hóa chiến lược phát triển cho từng doanh nghiệp.