Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Assistant Manager, Mass Recruitment - Workforce Acquisition, SPX Express (HCM/HN)
NHÔM ĐÔ THÀNH
19 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
08/12/2024
Hạn nộp hồ sơ:
11/02/2025
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
5 - 6 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Description
- Strategic Planning: Develop and implement comprehensive recruitment strategies to identify, attract, and access the workforce based on the needs of the business.
- Performance Management: Analyze and interpret recruitment data to measure the success of hiring strategies, identify areas for improvement, and provide data-driven recommendations.
- Sourcing and Outreach: Utilize a variety of sourcing channels, including job boards, social media, recruitment events, referral programs, and partnerships, to reach and attract workforce.
- Hiring Process Management: Collaborate with hiring managers to streamline the recruitment process, ensuring efficient candidate selection and timely onboarding.
- Team Leadership: Manage and mentor a team of recruiters, providing guidance, training, and performance feedback to develop their skills and maximize their effectiveness.
- Project Management: Responsible for managing, monitoring, and executing projects related to recruitment or recruitment source development in order to drive performance and enhance operational efficiency.
- Bachelor's degree in Human Resources, Business Administration, or a related field. A master's degree is preferred.
- At least 5 years of experience in recruitment/HR. Functional knowledge in E-Logistics and substantial experience in recruiting blue-collar labor resources related to this industry will be an advantage
- Proficiency in data analysis, reporting, and using recruitment metrics to drive decision-making and continuous improvement.
- Excellent verbal and written communication skills, with the ability to effectively collaborate with hiring managers and stakeholders.
- Strong leadership skills in particular the ability to guide and coach team members
- Strong strategic thinking and problem-solving skills, good stakeholder management skills.
- Ability to communicate effectively in English, both verbal and written to communicate with various stakeholders
Khu vực
NHÔM ĐÔ THÀNH
Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Khu Công nghiệp vừa và nhỏ, Xã Phú Thị, Huyện Gia Lâm
Công ty Nhôm Đô Thành được thành lập ngày 02 tháng 05 năm 1994 theo Giấy phép số 044090/GP-UB do UBTP Hà Nội cấp. Công ty hiện có trụ sở tại khu công nghiệp Phú Thị, Gia Lâm, Hà Nội.
Ngành nghề kinh doanh chủ yếu của công ty là sản xuất và kinh doanh các sản phẩm về nhôm thanh định hình cao cấp. Bằng tất cả lòng quyết tâm và kiên định theo ý tưởng "cam kết về chất lượng và đem lại sự hài lòng cho người tiêu dùng ", Công ty Cổ phần Nhôm Đô Thành đã khẳng định vị thế của doanh nghiệp tại thị trường trong nước và hướng ra thị trường nước ngoài
Những nghề phổ biến tại NHÔM ĐÔ THÀNH
Bạn làm việc tại NHÔM ĐÔ THÀNH? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
NHÔM ĐÔ THÀNH
Click để đánh giá