Việc làm Ô TÔ KIM THANH

Cập nhật 27/10/2024 15:08
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN Ô TÔ KIM THANH
Customer Service Manager
Ô TÔ KIM THANH
10 việc làm 21 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 07/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 08/10/2024
Hình thức: Fulltime
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

We are looking for a dynamic and data- driven Customer Service Manager to lead our customer service team. You will oversee a large team, including both in- house full- time employees (FTE) and Business Process Outsourcing (BPO) agents. Your primary goal will be to enhance the customer experience by setting and achieving clear KPIs, managing day- to- day operations, and continuously improving processes through data analysis and innovation. The ideal candidate will possess outstanding leadership, and a track record of delivering measurable improvements.


What you will do

Manage customer support tickets, ensuring timely and effective resolutions.
Report directly to the Head of Customer Experience, presenting insights and updates on team performance and customer satisfaction.
Oversee workforce management, including shift planning and salary calculations.
Supervise a large team of customer service agents (both in- house and BPO).
Analyze customer feedback and operational data to identify areas for improvement and implement solutions.
Lead initiatives to enhance customer satisfaction and experience across all touchpoints.
Collaborate with internal teams to optimize customer support workflows and tools.
Set and monitor clear Key Performance Indicators (KPIs) for customer service agents to ensure high performance.


What you will need

Bachelor’s degree in Business, Management, or a related field.
A minimum of 8 years of experience ideally within fintech or fast- paced industries, with at least 3 years in a leadership role
Excellent communication and interpersonal skills.
Strong leadership skills with the ability to manage both in- house and outsourced employees.
Strong analytical and problem- solving skills, with the ability to use data to inform decisions and drive change.
Experience in setting KPIs and managing operational performance.
Experience with change management principles and methodologies.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-07 00:25:02

Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN Ô TÔ KIM THANH
Ô TÔ KIM THANH Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Chính thức đi vào hoạt động vào ngày 15/09/2006 với vai trò là nhà phân phối chính thức thương hiệu ô tô lừng danh thế giới - Honda. Công ty Cổ Phần Ôtô Kim Thanh toạ lạc tại một trung tâm thương mại và dịch vụ thuộc loại lớn nhất TP.HCM với tổng diện tích đất trên 3250m2 bao gồm Showroom rộng hơn 250m2 , phần còn lại là khu nhà xưởng, văn phòng, kho xe rộng rãi tiện nghi.

Những nghề phổ biến tại Ô TÔ KIM THANH

Bạn làm việc tại Ô TÔ KIM THANH? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Ô TÔ KIM THANH

Ô TÔ KIM THANH

Click để đánh giá