Mô tả công việc
- Planning and suggesting creative public relations strategies complied with the company profile
- Develop effective offline PR plans using appropriate strategies and tactics
- Executing strategies to connect with partners, chefs, organizations, associations to further expand company connection.
- Organize and coordinate with departments to organize offline PR activities such as cooking demo, workshop, trade fairs, etc. for certain assigned products to push sales and maximize company visibility
- Nurturing and maintaining the connection with partners, chefs, organizations, associations
- Advises companies on handling sensitive public issues to maintain reputation
- Analyze results of PR campaigns and prepare reports
- Perform other tasks as assigned by superiors.
Yêu cầu công việc
Assessment : Criteria Graduated from university or higher, preferably from the Academy of Journalism & Communication, Foreign Trade University, with priority given to majors related to Hospitality and kitchens.
Work experience
- Minimum 02 year of experience in similar positions
- Able to read and translate English into Vietnamese, knowledgeable about communication
- Has hospitality working experience
Skills
- Good communication, work management and problem solving skills
- Capability to work independently and also a team player
- Knowledge - Understanding hotels and restaurant chefs and their connection
- Knowledge - Understanding of the F&B field
- Skill – Research skills, searching for new potential connections and find the way to connect.
- Skill - Good presentation skill and ability to negotiate
- Good presentation skill and ability to negotiate
Quyền lợi được hưởng
- Have the right to create communication strategies, plan, communicate with the media, monitor press information, and organize events to increase brand recognition
- Proposed solutions to make work effective.
- Having chances to get attractive company bonus every month/year
- Company trip once a year + Joining party
- Salary and position is reviewed 1 time a year
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
- Dynamic and sociable working environment.
- Appraisal Appraisal performed at 2 months, from commencement of position, and then annually; or when there is a change of position, or any time there is a need to review performance
Address to working: 07 Nguyen Chi Thanh, Ward 9, District 5. Ho Chi Minh City, Viet Nam
Thành lập từ ngày 24/07/2006, Công ty CP One Capital Hospitality – OCH Corporation trải qua 15 năm không ngừng nỗ lực phát triển, nâng cấp và hoàn thiện. Kết hợp hài hòa bản sắc thương hiệu và tinh hoa văn hóa dân tộc, OCH Corporation đã tạo nên những dấu ấn đặc biệt trong các lĩnh vực Kinh doanh thực phẩm; Bất động sản nghỉ dưỡng, Quản lý khách sạn, Đầu tư tài chính cùng các dịch vụ liên quan…
Giá trị của OCH là nơi gìn giữ và phát triển những thương hiệu nổi tiếng: Đó là các thương hiệu ẩm thực lâu đời của 2 miền Nam Bắc: Bánh Givral (niềm tự hào hơn 70 năm của người Sài Gòn) và Kem Tràng Tiền (hương vị người Hà Nội). Đó là chuỗi khách sạn đẳng cấp tiêu chuẩn 4- 5* quốc tế như Khách sạn StarCity Nha Trang, Khách sạn Sunrise Beach Hotel & Resort Nha Trang… Trong tương lai, OCH sẽ tiếp tục đầu tư và phát triển thông qua việc mở rộng quy mô, nâng cao chất lượng để lan tỏa tinh hoa ẩm thực Việt đến khắp mọi miền Tổ quốc.