Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Responsibilities:
- Coordinate/arrange recruitment activities, including but not limited to job posting, channel selecting, interview scheduling, operators hiring, etc.
- Onboarding new hires, orientations and administer leave/personnel changing records
- Follow up on (i.e. new hires and leavers) check-in and check-out procedure
- Manage operators’ attendance records and ensure its accuracy for payroll calculation
- Maintain employment contracts and personnel files by abiding by all local laws and regulations
- Work with 3rd parties/Accounting team to ensure the on-time payment of salary for Operators
- Office/Dormitory/Canteen administration and logistical support in case of need, such as office/dormitory/Canteen daily management, reception, office supplies procurement, staff event plan & organization, license and company chop administering, etc.
- Provide all HR and Admin. support on social compliance audits for different clients to ensure “pass” result
- Administer all expresses among different Umbra offices to make sure on-time delivery and high efficiency of cost
- Other tasks assigned by Superior
Yêu Cầu Công Việc
Desired Skills and Experience:
- College degree or above.
- Strong work ethic and a positive attitude
- Minimum 5 years of HR & Admin. experience with factories, working in MNC is a plus.
- Familiar with local laws and regulations
- Good command of oral and written English
- Work meticulously and conscientiously, take responsibility, good communication and coordination capabilities.
- Proficiency in MS Office and Outlook
Working Conditions:
- Work is performed both in the office and on the production floor, with the majority of time spent in office environment.
- There is a low level of risk for accidents involved in this position.
- This role requires constant communication and coordination with all departments and the international management team.
- Mental stress is relative to producing accurate work, meeting deadlines and responding to urgent requests.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 35
- Lương: 800 - 1,200 USD
Công ty Cổ phần Phát triển kinh doanh Thịnh Phát (TPC) là một trong những công ty trực thuộc Ngân hàng Cổ phần Việt Nam Thịnh vượng - VPBank. Công ty được thành lập với sứ mệnh làm cho cuộc sống đơn giản hơn bằng việc tương tác đa kênh nhằm hỗ trợ khách hàng tiếp cận với nhiều dịch vụ tài chính một cách tiên tiến nhất.
Tại Thịnh Phát, chúng tôi tạo ra môi trường làm việc thân thiện, tạo ra nhiều cơ hội để mọi người thể hiện năng lực bản thân, đồng thời hỗ trợ bạn đạt được các mục tiêu trong cuộc sống.
Chúng tôi đặt niềm tin vào các tài năng, xây dựng các đội nhóm bán hàng nhiệt huyết làm việc hiệu quả, sáng tạo, cùng nhau hỗ trợ phát triển từng cá nhân để cùng xây dựng Thịnh Phát lớn mạnh và bền vững.