Công ty Sản xuất Dịch vụ và Thương Mại Phát Linh

Hà Nội
200 - 500 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Công ty Sản xuất Dịch vụ và Thương Mại Phát Linh

Cập nhật 15/11/2024 20:33
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Sản xuất Dịch vụ và Thương Mại Phát Linh
Assistant Purchasing Manager
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 10/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 20/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 8 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Bình Dương

Phúc lợi

  • Laptop
  • Phụ cấp
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

The Assistant to the Purchasing Manager plays a vital role in supporting procurement processes, ensuring price competitiveness, and managing supplier relationships. This position requires a hands-on approach to monitoring pricing, maintaining supplier contracts, ensuring compliance with company standards, and optimizing procurement workflows. The Assistant works closely with internal teams and external suppliers to ensure efficient purchasing operations aligned with organizational goals.

  • Procurement Process Management: Assist in developing and implementing standardized procurement processes, ensuring smooth operations from order placement to delivery. Maintain process documentation and seek opportunities for improvement.
  • Price Monitoring & Cost Control: Continuously monitor market trends and price fluctuations for materials and products. Assist in gathering and analyzing data to ensure that the company obtains the best possible prices from suppliers. Provide regular reports on price changes and cost-saving opportunities.
  • Supplier Relationship Management (SRM): To lead Supplier Relationship Account by developing, evaluating, and with a continuous improvement approach to the Vendors as responsible for Direct Materials (Raw materials)
  • Contract Management: Assist in drafting, reviewing, and managing supplier contracts. Ensure that all contracts are up-to-date and reflect the terms and conditions agreed upon during negotiations. Monitor contract compliance and ensure alignment with company procurement policies.
  • Compliance and Risk Management: Ensure that all procurement activities comply with internal policies and external regulations (legal, financial, and ethical). Maintain documentation for audits and compliance reviews. Assist in identifying and mitigating procurement-related risks, such as price volatility or supplier reliability issues.
  • Order Tracking & Reporting: Oversee the creation, tracking, and completion of purchase orders. Provide regular updates to the Purchasing Manager on order status, supplier performance, and any potential delays. Maintain accurate and timely procurement records.
  • Cross-functional Collaboration: Work closely with the finance, legal, and quality assurance teams to ensure that procurement activities align with organizational goals and legal standards.

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor’s degree in Business Administration, Supply Chain Management, or a related field (preferred).
  • 3+ years of experience in Procurement processes, specially on direct categories
  • Proficiency in Microsoft Office Suite (Excel, Word, PowerPoint) and experience with procurement software is a plus (SAP)
  • Ability to work in a fast-paced environment and prioritize tasks effectively.
  • Knowledge of supply chain management and procurement processes.
  • Procurement skills: Category management background, Supplier Relationship Management (SRM), Negotiation knowledge
  • Strong negotiation and vendor management skills.
  • Analytical mindset with the ability to conduct cost analysis.
  • Multitasking and ability to manage multiple orders and deadlines
  • Excellent communication and interpersonal skills.
  • Strong organizational and time management skills.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần Sản xuất Dịch vụ và Thương Mại Phát Linh
Công ty Sản xuất Dịch vụ và Thương Mại Phát Linh Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Công ty Cổ phần Sản xuất Dịch vụ & Thương mại Phát Linh tiền thân là Doanh nghiệp hoạt động trong lĩnh vực Thương mại sắt thép, vật liệu xây dựng. Trải qua thời gian hơn 20 năm hình thành và phát triển, đến nay Phát Linh Group đã mở rộng phạm vi và lĩnh vực hoạt động sản xuất kinh doanh theo mô hình Tập đoàn kinh tế, chủ yếu tập trung các ngành nghề: Kinh doanh Sắt thép và Vật liệu xây dựng; Đầu tư và phát triển Bất động sản; Cho thuê Kho bãi; Dịch vụ lưu trú, Khách sạn; Dịch vụ nhà hàng…

Chính sách bảo hiểm

  • Đóng bảo hiểm sức khỏe cho 100% nhân viên
  • Bảo hiểm tư nhân cao cấp

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch, teambuilding 2 lần/năm 
  • Các hoạt động thể thao, văn nghệ, khiêu vũ và dã ngoại
  • Các hoạt động nội bộ, câu lạc bộ thể thao, xã hội, gym, yoga, bơi lội…

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập vào năm 2007

Mission

  • Với phương châm “Con người là yếu tố cốt lõi của sự phát triển”, chúng tôi luôn tạo ra môi trường làm việc năng động, chuyên nghiệp và nhiều cạnh tranh, là nơi thật sự tôn vinh những tài năng và giá trị con người, nơi để tất cả nhân viên đồng tâm hiệp lực vì mục tiêu chung và cùng nhau tỏa sáng.

Những nghề phổ biến tại Công ty Sản xuất Dịch vụ và Thương Mại Phát Linh

Bạn làm việc tại Công ty Sản xuất Dịch vụ và Thương Mại Phát Linh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty Sản xuất Dịch vụ và Thương Mại Phát Linh

Công ty Sản xuất Dịch vụ và Thương Mại Phát Linh

Click để đánh giá