Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Main responsibility: For processing Job Entry, Change orders to Eng’g and to coordinate with Order Management Supervisor for non-standard Items / follow up with all concerned departments in achieving Customer requirements as per the Signed Contract.
Authority: To review contract documents, drawings, estimates, design calculations and L/C advices, etc. Prepare several documents and sign to process for further actions that are concerned in CIF/FJBD, Shipping Release, Job Status, CO, ARF, Claim, UMR Change, etc. Assist Order Management Supervisor in preparation of Loading Plan and Production schedule. Monitor with the secretary for updating the MFS System.
Responsibility in details:
*Processing of Order Entry/Change orders: Review the PIS, Change Orders, Claims etc. received from Sales Office, Prepares the final job PIS .., Consults with the OM Supervisor ,...To lead the OM Engineers in the absence of OM Supervisor
* Follow ups with area office and Coordination with Other Departments at Head Office: Actively maintain / track the latest status, Coordinate with other Dept (Purchasing, Finance..) ., Update and follow-up on jobs and keeps the Area Office updated status.., Issue Shipping Release .., Works as a liaison office between various departments in Head Office and between H.O and Sales Offices.
* Processing of Claims
* Processing jobs with Erection under companys' scope
Yêu Cầu Công Việc
* Bachelor in Civil/Architectural Engineering (or) Diploma in Civil Engineering with a min. of 1-2 years experience (Essential qualification)
* Diploma/Bachelor’s Degree in Civil Eng’g (or) Contract Management (Desired qualification)
* Knowledge of MS Office, Auto CAD and Computer Applications in Engineering Works
*At least 5 years experience in Project Management (Preferably involved in PEB / Structural Steel Fabrication / Erection)
* Good command in English
* Self-motivated, elaborated communication skills and speed of action in accordance with the requirements of the job
* Good looking, Dynamic and Optimistic
Quyền lợi:
*Salary: From 35-50 Mil VND Gross
* Offer 13th month bonus, bonus on every special occasions
* Our staffs are entitled with annual leave, self marriage and child's marriage leave, bereavement leave (including death of grandparents and siblings),…
* 100% full of gross salary during the probation time
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 30 - 55
- Lương: 35 Tr - 50 Tr VND
Công ty Cổ phần Sản xuất Dịch vụ & Thương mại Phát Linh tiền thân là Doanh nghiệp hoạt động trong lĩnh vực Thương mại sắt thép, vật liệu xây dựng. Trải qua thời gian hơn 20 năm hình thành và phát triển, đến nay Phát Linh Group đã mở rộng phạm vi và lĩnh vực hoạt động sản xuất kinh doanh theo mô hình Tập đoàn kinh tế, chủ yếu tập trung các ngành nghề: Kinh doanh Sắt thép và Vật liệu xây dựng; Đầu tư và phát triển Bất động sản; Cho thuê Kho bãi; Dịch vụ lưu trú, Khách sạn; Dịch vụ nhà hàng…
Chính sách bảo hiểm
- Đóng bảo hiểm sức khỏe cho 100% nhân viên
- Bảo hiểm tư nhân cao cấp
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch, teambuilding 2 lần/năm
- Các hoạt động thể thao, văn nghệ, khiêu vũ và dã ngoại
- Các hoạt động nội bộ, câu lạc bộ thể thao, xã hội, gym, yoga, bơi lội…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2007
Mission
- Với phương châm “Con người là yếu tố cốt lõi của sự phát triển”, chúng tôi luôn tạo ra môi trường làm việc năng động, chuyên nghiệp và nhiều cạnh tranh, là nơi thật sự tôn vinh những tài năng và giá trị con người, nơi để tất cả nhân viên đồng tâm hiệp lực vì mục tiêu chung và cùng nhau tỏa sáng.