Công Ty Sản Xuất Dịch Vụ Xuất Nhập Khẩu Hà Nội

Bình Dương
Đã xác minh

Việc làm Công Ty Sản Xuất Dịch Vụ Xuất Nhập Khẩu Hà Nội

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Sản Xuất Dịch Vụ Xuất Nhập Khẩu Hà Nội
HR & Admin Division Leader
Công Ty Sản Xuất Dịch Vụ Xuất Nhập Khẩu Hà Nội
6 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 7
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 7
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 15/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Bình Dương
Mô tả Công việc
1. Human Resources management:
- Check and ensure recruitment of store run smoothly.
- Complete report timely.
2. Cost and equipment management:
- Controlling the use of expenses, comparing with the same period and the previous month.
- Find the cause if there is a cost related problem.
- Find solutions to use reasonable costs.
- Keep track ​of licenses and certificates so they don't expire.
- Timely grasp the situation of machinery damage to quickly handle and track the progress and repair history of each machine.
- Ensure safe facilities for customers and employee.
- Prepare stationary & support monthly stock take and bio-yearly stock take as the company rules.
3. Accounting management:
- Make sure the store's accounting department complies with the regulations on cash, vouchers, sold tape management.
- Control the collection of COD, deposit, excess money of cashiers, do not let the situation of loss happen.
- Complete report timely.
4. Manpower management:
- Plan manpower schedule.Ensure sufficient manpower during of operation and get work performance.
- Be responsible for Group Leader(s) and General Staff's performance.
- Take part in recruitment & selection activities for Division's staffing.
- Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development.
- Identify potential staff for succession planning purposes.
- Build and promote team work spirit.
- Recheck ensure a reasonable arrangement of shifts for opening, closing store, balancing.
5. Other tasks:
- Opening & closing Store.
- Be on duty and act as Store Manager when as Store Manager not present at work .
- Other tasks or responsibilities as assigned by Store Manager.Yêu Cầu Công Việc
- University degree
- At least 03 years related experience in related to merchandise manegement and 01 year experience in managing a team
- Able to work under high presure
- Detail oriented and be able to handle multi-tasks
- Abilities to use Computer, Office programs and Database
- Leadership
- Good command of English
- Be able to work at shift & on Public holidaysLaptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Xe đưa đón
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Sản Xuất Dịch Vụ Xuất Nhập Khẩu Hà Nội
Công Ty Sản Xuất Dịch Vụ Xuất Nhập Khẩu Hà Nội Xem trang công ty
Quy mô:
__
Địa điểm:

Công Ty CP SX DV XNK Hà Nội hoạt động lĩnh vực chế biến nông sản

Những nghề phổ biến tại Công Ty Sản Xuất Dịch Vụ Xuất Nhập Khẩu Hà Nội

Bạn làm việc tại Công Ty Sản Xuất Dịch Vụ Xuất Nhập Khẩu Hà Nội? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty Sản Xuất Dịch Vụ Xuất Nhập Khẩu Hà Nội

Công Ty Sản Xuất Dịch Vụ Xuất Nhập Khẩu Hà Nội

Click để đánh giá