Tips: Provide a summary of the role, what success in the position looks like, and how this role fits into the organization overall.
Responsibilities
1. Provide support to the Director in delivering the company’s overall strategic objectives.
2. Provide administrative services including diary management, booking meetings, planning events, organizing travel and preparing travel itineraries, correspondence and prioritizing emails for the Director.
3. Event coordination/management, formal correspondence, relationship development and management.
4. Liaise with Staff for necessary follow up on queries/deadlines/requests and special functions instigated by the Director.
5. Provide administrative support in the delivery of assignments and initiatives on behalf of the Director as and when required.
6. Ensure all correspondence and relevant materials are produced in a timely and accurate manner.
7. Coordinate reports and documentation for meetings including: internal as well as meetings with outside partners.
8. Coordinate, attend, and take minutes for the meetings when required.
9. To conduct research/ analysis as directed by the Director
10. To produce reports for the Director as and when required.
11. Follow up on action points from meetings on behalf of the Director
12. Provide administrative support to the BOM in the follow-up and completion of
departmental work plans.
13. Other tasks assigned by the Director.
Qualifications
- Fluent English (listening, speaking, reading, writing).
- Bachelor degree majoring in Business Administration, Marketing, Finance or related fields
- Knowledge and experience in Project management/Finance is a plus
- At least 2 year experience in similar position.
- Self-starter, mature and high sensitive, well-organized, extremely detail-oriented, and assertive team player willing to take ownership of responsibilities, and possess a high level of positive energy and drive.
- Able to manage multiple priorities and set appropriate trace systems to track projects and work.
- Excellent time management, organizational, coordination, and communication skills (verbal and written).
- Excellent computer skills.
- Salary rank from 10,000,000 - 13,000,000 VND
Công ty Cổ phần Sản xuất và Xuất khẩu Quế hồi Việt Nam (VINASAMEX., JSC) được thành lập năm 2012, dựa trên 10 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực sản xuất quế và hoa hồi
của ban lãnh đạo công ty.
Đây là Doanh nghiệp hàng đầu tại Việt Nam có uy tín trên thị trường trong lĩnh vực chế biến và xuất khẩu hoa hồi và quế. Nguồn nguyên liệu chính để sản xuất của VINA SAMEX., JSC chủ yếu từ Tỉnh Yên Bái, Lào Cai và Lạng Sơn. Đây là nơi nổi tiếng với giống quế, hồi cho năng suất và chất lượng cao tại Việt Nam.
Hiện Công ty có nhà máy tại Yên Bái, đạt công suất sản xuất 40 tấn hàng/ngày. Bên cạnh đó, 2 nhà máy đang xây dựng tại Lào Cai và Lạng Sơn có thể đi vào hoạt động vào năm 2024.