Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
QA(OPS) will be directly responsible for tasks including (but not limited to):
- Ensuring Quality Monitoring is done to improve overall quality performance across the project based on the quality standards.
- Providing feedback and coaching based on quality audits, complaints, and patient/doctors’s satisfaction.
- Training agent on soft skills, call handling, ticket handling, and communication skills.
- Providing report and analysis on quality progress to Manager/Head.
- Training agent on new implementations and process changes.
- Analyze the root cause of the issue and able to design an action plan.
- Document Contact Center quality concerns and trends for procedural changes, recommendations, and training.
- Provide information to assist in the performance feedback (from Supervisors to Agents) and to increase motivation concerning Contact Center quality concerns.
- Manage team performance to achieve KPIs of CSAT, CQM.
- Participating in internal & external calibrations.
- Ensuring that internal policies, procedures, and compliance regulations are being followed
- Identifying operational / training issues and helping team in fixing these gaps.
- Support team to build SOP.
- Support ad-hoc audits.
Yêu Cầu Công Việc
- At least 1-year experience QA/ QC in customer service/ call center/ contact center environment.
- Good at English.
- Intermediate to advanced reporting skills.
- Excellent ability to identify and analyze data for trends.
- Experience in providing performance feedback.
- Experience managing and driving team calibration to QA requirement.
- Willing to travel across HCMC and provinces to perform center audits.
- Pro-active, hardworking and detail oriented.
- Be able to adapt to the needs of a growing business through ad-hoc support and/or changes to the work requirements.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 14 Tr - 18 Tr VND
Công ty Cổ phần Sữa Đà Lạt nằm tọa lạc trên vùng đồi núi Cao nguyên Lâm Đồng, nơi Nổi tiếng có nguồn nguyên liệu sữa thuần khiết, mát lành, chất lượng cao, được vắt từ đàn bò thuần có nguồn gốc ôn đới, được nuôi trong điều kiện khí hậu mát mẻ ở độ cao trên 1000 m.
Với tiêu chí là đem đến những gì tốt nhất, thuần khiết nhất từ thiên nhiên cho người tiêu dùng, Dalat Milk đã cho ra đời các sản phẩm sữa thanh trùng được sản xuất trên dây chuyền thiết bị hiện đại nhập khẩu từ Hà Lan; Đội ngũ kỹ sư chuyên nghiệp; với nguồn nguyên liệu chất lượng tốt nhất được kiểm soát chặt chẽ, lấy từ trang trại bò sữa Dalat Milk
Dalat Milk cam kết mang đến những sản phẩm Sữa thanh trùng đạt tiêu chuẩn chất lượng hàng đầu: Tươi ngon, bổ dưỡng với hương vị tinh khiết, độc đáo, thể hiện đẳng cấp của những người sành ăn.