- JOB RESPONSIBILITIES
- Execute daily sales operations to achieve business targets with improving productivity, which include
- Customer management: build and consolidate customer profile, contract management, debt management for both Direct & Indirect customers.
- Ensure discipline in following route plans, visit frequency, order management, control and minimize diversion.
- Plan and propose action to develop territory in line with annual sales operation plan.
- Provide bottom up monthly demand forecast.
- Ensure flawless execution in Trade.
- Identify, propose and drive to seize new business opportunities through active scouting of new and qualified customers.
- Develop self to build all-rounded business knowledge and skill sets, which include
- Inspirational leadership and creativity
- Identify areas for development for Self
- Self-learning through own work, reading, asking
- Share inspiration to team
- KEY REQUIREMENTS
- University degree in Economics, Commercial, Social Sciences
- Experienced in Sales, Customer Service fields.
- Good communication; Problem-solving & Interpersonal skill
SuperShip là dịch vụ giao hàng nhanh, thu tiền hộ hiệu quả cho thương mại điện tử. Tự hào là đơn vị có tỷ lệ giao hàng thành công cao nhất và dịch vụ chăm sóc khách hàng tốt nhất. Với những đổi mới vượt bậc trong hệ thống quản trị, mô hình vận hành và các chính sách hỗ trợ sâu sát. SuperShip đã đáp ứng rất tốt các yêu cầu khắt khe của khách hàng.
Được thành lập vào ngày 6/5/2015. Mang trong mình một khát khao trở thành đơn vị số 1 thị trường giao hàng, thu tiền hộ tại Việt Nam. SuperShip đã quy tụ được nhiều tài năng trẻ, đầy nhiệt huyết và tham vọng, cùng nhau nỗ lực cống hiến cho sự nghiệp SuperShip.
Năm 2017, SuperShip tham gia chương trình Shark Tank và là một trong những dự án ấn tượng, hiếm hoi mùa 1 được nhận vốn đầu tư. SuperShip đã nhanh chóng mở rộng ra Hà Nội, khởi đầu cho hành trình chinh phục thị trường toàn quốc.