Việc làm Tập đoàn Đầu tư An Lạc

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Tập đoàn Đầu tư An Lạc
Outlet Coverage & Routing Manager- Route to Consumer
Tập đoàn Đầu tư An Lạc
19 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 30/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
1. Map-out, analyze & update outlet universe to plan & optimize market coverage with multiple sales touchpoints across regions, channels & outlet tiers; own, manage & publish TC analysis ·
· Outlet mapping and TC database updated, maintained & reported through dashboards (incl. TC app, Commercial ONE)
· Market coverage plans articulated, quantified & aligned with regional Sales teams
· Analyze mkt. coverage headroom vs. growth potential & cost-to-serve to recommend adjustments & optimization
2. Analyze, plan and optimize routing for HVB salesforce and intermediaries, provide support to regional Sales & DD teams to align and manage routing with maps & visualized analytics
· Analyze, prepare, update, upload salesforce routes; set, track & dashboard KPIs.
· Work with DDT team to optimize existing / set new delivery routes for intermediaries
· Analyze, track & recommend improvement to intermediary delivery fulfillment KPIs
3. Analyze & optimize HVN sales touchpoint coverage, recommend adjustments for productivity gains.
· Analyze coverage & efficiency by sales touchpoint to identify productivity opportunities
· Set, track & dashboard time & motion KPIs for physical outlet visits.
· Identify "outlier" outlets for indirect coverage served only via telesales & sub-D
4. Manage data/system vendors and collaborate with D&T team for deployment of trade census projects.
· Design, manage & deliver trade census updates (incl. non-beer selling universe).
· Ensure utilization & improvement of TC app.• University graduate on Business Administration/Economics
• Experience in supporting salesforce / RTM management through data systems of min. 5 years (preferably in FMCG sector)
• Proven track-record in analytical role, working with time & motion analysis, optimizing market coverage & routing, omnichannel sales model, designing & leading RTM efficiency & productivity initiatives.
• Drives to win, able to distill and define objectives from broad directions, organize time & resources and motivate others towards achieving these objectives.
• Adapts well, overcomes obstacles & defines trade-off choices and alternative solutions if faced with barriers.
• Leads by accountability, focuses on tasks end-to-end, holds self & others accountable.
• Team-player knows how to generate support and manage cross- functionally without hierarchy, able to ask for help and recognize others' contributions.
• Connected to current news & developments, actively demonstrates knowledge of broad business, salesforce & RTM data systems and digital / software trends.
• Well-organized and dependable, manages well timelines and milestones, creates visibility on projects & deliverables, communicates risks early and proactively manages alignment between stakeholders.
• Native speaker / fluent in Vietnamese.
• At least upper intermediate in English.
• Understands and demonstrates practical knowledge of salesforce & RTM management.
• Understands and demonstrates practical knowledge of productivity analysis & improvement across salesforce & intermediaries.
• Understands basic stakeholder & project management.
• Strong analytical skills, sees & extracts insights from data early, connects data trends with in-market developments, able to formulate & quantify data-driven and future facing conclusions.
• Practical thinker, manages complexity by focusing on simple solution, compares alternatives before choice, able to sacrifice parts of perfect plan for a more efficient solution.
• Able to travel for work across Vietnam, incl. work outstation over weekly periods, and able to participate in market visits.
• Actively follows hobby(ies) outside work-related activitiesChăm sóc sức khoẻ
Private health insurance for employee and dependents
Nghỉ phép có lương
18 days of annual leave
Căn-tin
Canteen
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần Tập đoàn Đầu tư An Lạc
Tập đoàn Đầu tư An Lạc Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 62 Nguyễn Chí Thanh, Đống Đa, Hà Nội

Được thành lập từ năm 2002 , trải qua gần hai mươi năm xây dựng và phát triển không ngừng, Công ty cổ phần Đầu tư An Lạc đã trở thành nhà đầu tư chuyên nghiệp trên các lĩnh vực bất động sản (Đầu tư khu đô thị mới, khu nhà ở, các khu Resort, khách sạn Văn phòng…) 

 Và thi công xây lắp các công trình, hạ tầng, công trình dân dụng công nghiệp, tư vấn giám sát, tư vấn thiết kế các công trình xây dựng…..

Công ty được thị trường BĐS biết đến là một trong những Chủ đầu tư phát triển các dự án BĐS uy tín.

Ngoài ra, Công ty được xếp trong sách sách “V1000” tức 1000 doanh nghiệp đóng thuế nhiều nhất tại Việt Nam.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2002

Mission

Với chúng tôi "Con người là yếu tố cốt lõi" quyết định đến sự phát triển và trường tồn của Công ty. Do vậy, trong những năm qua, Công ty cổ phần Đầu tư An Lạc đã và đang tạo dựng môi trường làm việc chuyên nghiệp, tận tâm, đoàn kết, bình đẳng, tạo điều kiện tốt nhất để phát huy được tối đa sở trường của CBNV.

Những nghề phổ biến tại Tập đoàn Đầu tư An Lạc

Bạn làm việc tại Tập đoàn Đầu tư An Lạc? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập đoàn Đầu tư An Lạc

Tập đoàn Đầu tư An Lạc

Click để đánh giá