Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Customer & Partnership Development
1.1 Customer development
- Customer acquisition: Develop strategies to attract new customers through targeted outreach, promotions, and marketing efforts.
- Customer retention & loyalty programs: Design and manage loyalty initiatives to enhance customer retention and repeat purchases.
- Boost category penetration: By promoting underutilized product lines, driving larger and more diverse purchases.
- Data-driven insights: Analyze customer data and trends to identify opportunities for personalization and upselling.
1.2 Partnership development
- Identify strategic partnerships: Research and identify potential partners (brands, platforms, hospital or others retailers…) that can help recruit new customers.
- Customer-focused collaborations: Develop and execute partnership initiatives that are primarily focused on customer acquisition, including referral programs, co-branded marketing campaigns, and incentive-driven collaborations
- Negotiate & manage agreements: Lead partnership negotiations and manage ongoing relationships with partners to ensure mutual value and growth.
2. Collaboration & Leadership
- Cross-functional collaboration: Work closely with related teams to ensure cohesive customer and partnership strategies.
- Team leadership: Mentor junior team members and provide guidance on best practices for customer engagement and partnership management.
- Performance tracking: Monitor KPIs related to customer satisfaction, partnership performance, and adjust strategies as needed.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor degree in Marketing, Business administration, Economics or related field is preferred.
- A minimum of 2 years of managerial experience (line manager) in business development, customer relationship management, or partnership development.
- Strong analytical skills coupled with project management and planning skills.
- Deep understanding of retail market dynamics, trends, and consumer behavior.
- Strong negotiation and relationship-building skills, with experience managing partnerships.
- Dynamic working and pro-activeness at work and multi-tasking skills.
Benefit
- Annual bonus: 2 - 3 months under minimum KPI requirement
- Fast promotion opportunities based on personal ability
- Work in a dynamic, open, creative environment
- Regular training, company team building, birthday bonus
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: 27 - 34
- Thời gian làm việc: Working time: 8:30 - 17:30 Monday - Friday
- Lương: Cạnh tranh
Việt An Group là đơn vị dẫn đầu trong lĩnh vực quan trắc môi trường và thiết bị phân tích, đo lường online ứng dụng các công nghệ hàng đầu hiện nay như IoT, Data-center, AI vào trong các giải pháp mà chúng tôi cung cấp. Với hơn 11 năm hoạt động, Việt An Group hiện đã lắp đặt hơn 1000 trạm quan trắc môi trường, cung cấp các thiết bị phân tích, đo lường vào các nhà máy hỗ trợ cho quy trình sản xuất thông minh. Việt An Group quyết tâm và nỗ lực hết sức mình để trở thành Tổng thầu Quốc tế, mang giải pháp và sản phẩm chất lượng đạt tiêu chuẩn quốc tế ra thế giới, sánh vai với các cường quốc, làm rạng danh trí tuệ, năng lực con người Việt Nam và góp phần phát triển đất nước giàu mạnh.
Review TẬP ĐOÀN VIỆT AN
Thật sự mình thấy môi trường của công ty rất là tốt,mình đã làm nhiều công ty nhưng ở Việt An mình thấy môi trường tốt hơn cả, thưởng lễ,tết (RV)
Đồng nghiệp dễ mến. Môi trường cũng khá tốt. Sếp tổng yêu cầu cao (RV)
Nói chung phúc lợi tốt. Thưởng 4 quý và lương tháng 13. Có cơ hội đi đào tạo nước ngoài (RV)